mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Det går inte att se "Mina dokument" på USB-enheten

Reply

Thread Tools
Old 30 maj 2009, 04:36
New Member Group

Default Det går inte att se "Mina dokument" på USB-enheten

Hej alla.

Jag hoppas att ni kan hjälpa mig ...

Jag hade en Vista laptop att jag bröt. Jag bouht en ny Vista-laptop.
Gamla hårddisken inte var trasig, så jag köpte en USB kabel för att ansluta gamla HD som USB extern hårddisk som fungerar som jag kan se det i datorn (H:) och i Storage Management.
Vad som inte fungerar är att jag inte kan se "Documents and Settings" eller "Mina dokument" i det ... Jag kan se andra mappar sådana "Windows" eller "program", men "Documents and Settings" anges inte gillar det var dold.

Jag gjorde följande:

- Ändrats många gånger USB-kabeln på olika anslutningshanterare
- Startat upp många gånger de nya laptop med den gamla HD ansluten
- Används "byter ägare"
- Valde "visa dolda filer och mappar"
- Används återskapa program (Återskapa filer och Recuva)
- Readed många forum

ingen av de ovan fick mig att se mappar "Documents and Settings" eller "Mina dokument"

Jag vet inte vad mer jag kunde göra ... om någon har en lösning, vänligen hjälp
Old 30 maj 2009, 05:39
Givargruppen

Default Det går inte att se "Mina dokument" på USB-enheten

Det beror på de mappar som tillhör en användare på operativsystem för att köra.

Utan uppstart från att köra bil och loggar in kommer du inte att kunna se dem - såvida du inte har administrativa prvileges, som om de inte är det behöver du inte.

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Drive är "oläsbara" Varje Val Förutom Byta HDD och OS? Mle4me Drives & Removable Media 4 26 februari 2009 15:48
Det går inte att spara dokument till New Extern hårddisk DCFC79 Drives & Removable Media 16 11 februari 2009 07:30
Lite-On DVDRW LDW-411s "Ingen enhet Identifieras" Ericks89 Drives & Removable Media 1 5 november 2008 07:45
Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". aechain Windows-operativsystem 5 24 januari 2008 15:45
Det går inte att "öppna" exe. FalconHunter Webbläsare & FTP Klienter 3 6:e sep 2007 03:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.