mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Unmountable startenheden Please help

Reply

Thread Tools
Old 4 januar 2008, 08:55
Ny Medlem Gruppen

ok jeg har en lille gamle XP laptop, at selvom det er lidt langsom, jeg har haft nogen reel problemer med. Indtil nu ...
Jeg har for nylig vendt det om at få en blå skærm fortæller mig at jeg havde unmountable startenheden og at afinstallere eventuelle ting, som jeg havde for nylig installeret. Det lille mig til at starte op igen propbably i fejlsikret tilstand. Det er, hvad jeg gjorde, og jeg fik den blå skærm igen. Jeg har prøvet det på alle mulige måder jeg kan starte min bærbare computer, og det vil ganske enkelt ikke komme forbi den blå skærm, jeg kender whati nødt til at afinstallere, men er der alligevel af nede forbi blå skærm?
tak
Old 4. januar 2008, 09:04
Medlem Gruppen

Det lyder som harddisken kan ikke, eller at der er en løs forbindelse mellem drev og havnen.
Old 4 januar 2008, 13:56
Bandlyst Gruppen

at eller mabye er du nødt til at omformatere

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4. januar 2008, 15:45
Ny Medlem Gruppen

tak for din hjælp. Hvordan vil jeg gå om sortering det ud? eller blot at få den til min bærbare computer (jeg virkelig cant råd til en ny konto)
Old 4. januar 2008, 16:51
Bandlyst Gruppen

godt 2 reformat instert XP disk og foretag shure i BIOSs den er indstillet 2 start Frome en cd blot følge anvisningerne
Old 4 januar 2008, 17:28
Donor-Gruppen

Hvis du har den oprindelige XP installationsdisken, kan du prøve dette, før du gør en komplet omformaterer:

http://www.computerhope.com/issues/ch000630.htm

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.