![]() |
|
| |||
| |||
| ok jeg har en lille gamle XP laptop, at selvom det er lidt langsom, jeg har haft nogen reel problemer med. Indtil nu ... Jeg har for nylig vendt det om at få en blå skærm fortæller mig at jeg havde unmountable startenheden og at afinstallere eventuelle ting, som jeg havde for nylig installeret. Det lille mig til at starte op igen propbably i fejlsikret tilstand. Det er, hvad jeg gjorde, og jeg fik den blå skærm igen. Jeg har prøvet det på alle mulige måder jeg kan starte min bærbare computer, og det vil ganske enkelt ikke komme forbi den blå skærm, jeg kender whati nødt til at afinstallere, men er der alligevel af nede forbi blå skærm? tak |
|
| |||
| |||
| Det lyder som harddisken kan ikke, eller at der er en løs forbindelse mellem drev og havnen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| at eller mabye er du nødt til at omformatere
| |||
| |||
| tak for din hjælp. Hvordan vil jeg gå om sortering det ud? eller blot at få den til min bærbare computer (jeg virkelig cant råd til en ny konto) |
|
| |||
| |||
| godt 2 reformat instert XP disk og foretag shure i BIOSs den er indstillet 2 start Frome en cd blot følge anvisningerne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har den oprindelige XP installationsdisken, kan du prøve dette, før du gør en komplet omformaterer: