![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok olen hieman vanhan XP: n kannettava tietokone, että huolimatta siitä, että hieman hidas i ei ole ollut todellisia ongelmia. Tähän asti ... Olen hiljattain siirtyneet sen saada sinisen näytön kerroit i oli unmountable boot määrää ja poistaa mitä tahansa asia, joka minun oli äskettäin asennettu. Se tle minut käynnistä uudelleen propbably vikasietotilassa. Se on mitä tein ja olen juuri saanut sinisen näytön uudelleen. Olen yrittänyt sitä kaikin mahdollisin tavoin voin aloittaa oman kannettavan tietokoneen ja se yksinkertaisesti ei pääse ohi sininen ruutu, tiedän whati tarvitse poistaa, mutta se ei silti tehty geting viime sininen näyttö? kiitos |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa kuten kiintolevyä voidaan ei ole, tai sitten on olemassa löyhä yhteys ajokykyyn ja satamasta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| samana tai mabye sinun täytyy muokata
| |||
| |||
| kiitos avusta. Miten i mennä noin lajittelu sitä? tai yksinkertaisesti päästä minun laptop (i todella kallistus varaa uusi) |
|
| |||
| |||
| ja 2 reformoivat instert XP levy ja tee Shure on BIOSs se on asetettu 2 aloittaa Frome cd vain seuraa ohjeita |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on alkuperäinen XP: n asennuslevyltä, voit kokeilla tätä, ennen kuin tekee täydellisen uudelleen:
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Volume Controller-HF ei toimi | LLTD414 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 29. toukokuuta 2009 21:03 |
| Unmountable Boot Nide, No Hard Disk löydy, olen Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14. toukokuuta 2009 14:42 |
| Puuttuvat Volume Control | icu222much | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 28 Dec 2008 21:23 |
| Muuta määrä puhujia, mutta ei kuulokkeita. | Coolyxxx | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 15. Joulukuu 2008 00:02 |
| Im ostaa korvaaminen PSU on koko (tilavuus) ongelma? | mrrohan | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 1. marraskuu 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |