![]() |
|
| |||
| |||
| ok ik heb een lichte oude XP laptop, dat ondanks het feit dat zij een beetje traag Ik heb geen echte problemen met. Tot nu ... Ik heb onlangs bleek hij op een blauw scherm vertelde me dat ik moest unmountable opstartvolume en voor het verwijderen van alle dingen die ik moest onlangs geïnstalleerd. Het tle me propbably weer opnieuw op te starten in de veilige modus. Dat is wat ik deed en ik kreeg het blauwe scherm weer. Ik heb geprobeerd dit op elke mogelijke manier kan ik het starten van mijn laptop en het gewoon niet krijgen langs de blauw scherm, ik weet whati te verwijderen, maar is er toch van XML langs het blauwe scherm? bedankt |
|
| |||
| |||
| Dat klinkt als de harde schijf kan niet, of er is een losse verbinding tussen het station en de haven. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| die of mabye moet u opnieuw
| |||
| |||
| bedankt voor je hulp. Hoe zou ik hier over het sorteren van het uit? of gewoon om op mijn laptop (i really cant veroorloven een nieuwe) |
|
| |||
| |||
| en 2 reformaat instert de xp schijf en maakt zeker in de BIOSs is Set 2 start Frome een cd gewoon de instructies volgen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de originele XP installatie schijf, kunt u dit proberen, alvorens daartoe over een compleet opnieuw:
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Deel controleur over Headset werkt niet | LLTD414 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 29 mei 2009 21:03 |
| Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 mei 2009 14:42 |
| Vermiste Volume Control | icu222much | Windows besturingssystemen | 2 | 28 dec 2008 21:23 |
| Wijzig volume van de luidsprekers, maar niet de koptelefoon. | Coolyxxx | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 15 dec 2008 00:02 |
| Im de aanschaf van een vervangende PSU, is grootte (volume) een probleem? | mrrohan | Cases & Power Supplies | 3 | 1 Nov 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |