![]() |
|
| |||
| |||
| ok jeg har en liten gamle XP laptop, som til tross for å være litt treg i hadde ingen egentlige problemer med. Inntil nå ... Jeg har nylig slått den på å få en blå skjerm fortelle meg jeg hadde unmountable oppstartsvolumet og avinstallere noen ting jeg hadde nylig installert. Det tle meg til å starte igjen propbably i sikker modus. Det er det jeg gjorde, og jeg fikk den blå skjermen igjen. Jeg har prøvd det på alle måter jeg kan for å starte min laptop, og det bare blir ikke forbi den blå skjermen, jeg vet whati må avinstallere, men er det likevel av geting forbi den blå skjermen? takk |
|
| |||
| |||
| Det høres ut som harddisken kan mislykkes, eller det er en løs kobling mellom stasjonen og havnen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som eller mabye du må formatere
| |||
| |||
| takk for hjelpen. Hvordan skulle jeg gå om sortering den ut? eller bare å få på min laptop (i virkelig skrånende råd til en ny) |
|
| |||
| |||
| vel 2 reformate instert XP disk og foreta shure i BIOSs det er satt 2 starter Frome en CD bare følg instruksjonene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har den originale XP installasjons-CDen, kan du prøve dette, før du gjør en komplett omformatere:
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Volume Controller på hodesettet fungerer ikke | LLTD414 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 29 mai 2009 21:03 |
| Unmountable oppstartsvolumet, Ingen harddisk funnet, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 14 mai 2009 14:42 |
| Manglende Volumkontroll | icu222much | Windows-operativsystemer | 2 | 28 desember 2008 21:23 |
| Endre volumet av høyttalerne, men ikke hodetelefoner. | Coolyxxx | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 15 desember 2008 00:02 |
| Im kjøpe en ny PSU, er størrelse (volum) et problem? | mrrohan | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1 november 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |