![]() |
|
| |||
| |||
| ok jag har en liten gammal XP laptop, som trots att de är lite långsamma jag har haft något verkligt problem med. Fram till nu ... Jag har nyligen visade det på att få en blå skärm berättade att jag hade unmountable startvolymen och avinstallera något jag nyligen installerat. Det TLE mig för att starta igen propbably i felsäkert läge. Det är vad jag gjorde och jag fick just den blå skärmen igen. Jag har försökt att på alla sätt jag kan starta min laptop och det kommer helt enkelt inte att komma förbi den blå skärmen, jag vet whati måste avinstallera, men är det ändå av geting förbi blå skärm? tack |
|
| |||
| |||
| Det låter som om hårddisken kan misslyckas, eller om det finns en lös koppling mellan fordon och hamnen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| att eller mabye du måste formatera
| |||
| |||
| tack för din hjälp. Hur skulle jag gå sortera ut det? eller helt enkelt att få på min laptop (jag skränande har råd med en ny) |
|
| |||
| |||
| och 2 reformat instert XP skivan och gör Shure i BIOSs det är inställt 2 börjar Frome en cd bara följa instruktionerna |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har den ursprungliga XP installationsdisketten kan du prova det här, innan de gör en fullständig formatera: