![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() Olen Päivitys Vista Ultimate 64-bit alkaen XP Pro. Yksinkertaisesti siksi, että minun on hyvä DirectX 10 ohjelmistojen ja olen varma, että tämä auttaa. Tässä on mielestäni pohjimmiltaan on ... AMD X2 3.2GHz 6400 + 4GBs Kingston HyperX PC2 6400 EVGA 8800GTS 640MB ASUS 570 SLI Board PCP & P Silencer 750 W PSU 19 "Samsung LCD Widecreen Muu kuin mahdollista kuljettajan kysymyksiä tai ohjelmistojen yhteensopivuus, tämä auttaa pelejä, kuten Crysis, videoeditointia, tällaista tavaraa? Ja 4GIGS RAM-muistia on tarpeeksi? Kiitos näkemästä säiettä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinulla on enemmän kuin kunnossa, että spec tietokoneeseen.
| |||
| |||
| Voi ja kuljettaja asiat ovat aika ei ole lainkaan niin se on hyvä siirtää IMO: ssa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ram on tarpeeksi, mutta haluan tehdä kaksi boot xp ja näköala voi koska u saavat dx10 ja tht ottaa kuormaa pois ur CPU
| |||
| |||
| Kiitos. Vielä yksi kysymys PLEASE! Voiko asennat Vistan XP eroon kaikista ohjelmistojen tai tyriä ohjelmisto jo olla XP: ssä? |
|
| |||
| |||
| Voi ok .. Teen sen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
I suorita se hienoa ja nopeasti vanha P4 3gig ja 2 Gt RAM-muistia. A kahden ytimen, 8800, 4GB on runsaasti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kaikki nykyiset tiedot on muotoiltu niin varmuuskopio mitään tärkeää. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille GREAT tietoja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko mahdollista siirtyä Vista Home 7 Ultimate? | Haun | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 19 syyskuu 2009 19:45 |
| Bioshock kaatuu 64 bit Vista Ultimate | samkenwick | PC & Console Gaming | 0 | 5th Jun 2009 01:44 |
| Windows Vista Ultimate OHJE PLS | Thunderer | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 11. Joulukuu 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 23. lokakuu 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 4. Sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |