![]() |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() Ik ben een upgrade naar Vista Ultimate 64-bit XP Pro. Simpelweg omdat ik behoefte aan goede DirectX 10-software en ik ben er zeker van dat dit zal helpen. Hier is wat ik eigenlijk heb ... AMD X2 3.2GHz 6400 + 4GBs van Kingston HyperX PC2 6400 EVGA 8800GTS 640MB ASUS 570 SLI raad PCP & P Silencer 750W PSU 19 "Samsung LCD Widecreen Andere dan de bestuurder mogelijk problemen of software compatibiliteit, zal dit helpen bij het spelen van games zoals Crysis, videobewerking, dat soort dingen? EN zal 4GIGS RAM genoeg? Bedankt voor het bekijken van mijn draad. |
|
| ||||
| ||||
| U wordt meer dan goed met die spec pc. |
|
| ||||
| ||||
| Oh en bestuurder kwesties zijn mooie bestaat niet dus het is een goede zet IMO. |
|
| |||
| |||
| ram is genoeg, maar ik zou wel een dual boot XP en Vista is het misschien omdat u krijgt dx10 en THT neemt een last uit ur cpu |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Een vraag PLEASE! Zal de installatie van Vista op XP te ontdoen van enige software of dichtschroeven software Ik heb al op XP? |
|
| |||
| |||
| Oh ok .. Ik zal dat doen. |
|
| ||||
| ||||
| Citaat:
Ik draaien prima en snel op een oude P4 3gig en 2GB RAM. Een dual core, 8800, 4GB is genoeg. Last edited by hybr! D; 1 januari 2008 op 16:15. |
|
| ||||
| ||||
| Citaat:
Alle actuele gegevens worden geformatteerd dus backup iets belangrijker. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor alle geweldige informatie. |
![]() |
| Bladwijzers |
| Thread Tools | |
| |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om van Vista Home Ga naar 7 Ultimate? | Haun | Windows besturingssystemen | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Bioshock crasht op 64 bits Vista Ultimate | samkenwick | PC & Gaming Console | 0 | De 5 juni 2009 01:44 |
| Windows Vista Ultimate HELP PLS | Donderaar | Windows besturingssystemen | 5 | 11 dec 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows besturingssystemen | 8 | 23 okt 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 2 | 4e sep 2007 16:54 |