![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() Jeg oppgradere til Vista Ultimate 64-bit fra XP Pro. Bare fordi jeg trenger gode DirectX 10 programvare og jeg er sikker på at dette vil hjelpe. Her er hva jeg i utgangspunktet har ... AMD X2 3.2GHz 6400 + 4GBs av Kingston HyperX PC2 6400 EVGA 8800GTS 640MB ASUS 570 SLI styret PCP & P Silencer 750W PSU 19 "Samsung LCD Widecreen Annet enn mulige driverproblemer eller programvare kompatibilitet, vil dette hjelpe til med å spille spill som Crysis, videoredigering, den slags ting? Og vil 4GIGS RAM være nok? Takk for at du leser min tråd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil bli mer enn OK med spec PC.
| |||
| |||
| Oh og driverproblemer er pen ikke eksisterer så er det en god flytte IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM er nok, men jeg ville gjøre en dobbeltoppstart xp og vista kan det fordi u får dx10 og tht vil ta belastningen av ur CPU
| |||
| |||
| Takk. Ett spørsmål PLEASE! Vil installere Vista over XP kvitt programvare eller skru opp programvare som jeg allerede har på XP? |
|
| |||
| |||
| Åh ok .. Jeg vil gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kjører det fint og raskt på en gammel P4 3gig og 2GB RAM. En dual core, 8800, 4GB er nok. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Alle data vil bli formatert slik backup noe viktig. |
|
| |||
| |||
| Takk for alle de flotte informasjon. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det mulig å gå fra Vista Home til 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystemer | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Bioshock krasjer på 64 bit Vista Ultimate | samkenwick | PC & Console Gaming | 0 | 5 juni 2009 01:44 |
| Windows Vista Ultimate HJELP PLS | Thunderer | Windows-operativsystemer | 5 | 11 desember 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystemer | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 2 | 4de Sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |