![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() Jag uppgradera till Vista Ultimate 64-bit från XP Pro. Helt enkelt därför att jag behöver bra DirectX 10 program och jag är säker på att detta kommer att hjälpa. Här är vad jag i grunden har ... AMD X2 3.2GHz 6400 + 4GBs av Kingston HyperX PC2 6400 EVGA 8800GTS 640MB ASUS 570 SLI styrelsen PCP & P Ljuddämpare 750W PSU 19 "Samsung LCD Widecreen Andra än möjligt föraren frågor eller programvara kompatibilitet, kommer detta att hjälpa till med att spela spel såsom Häxkungens, videoredigering, den sortens saker? Och kommer 4GIGS RAM räcker? Tack för att titta på min tråd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kommer att vara mer än OK med spec dator.
| |||
| |||
| Oh och förare är ganska obefintlig så det är en bra IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM räcker men jag vill göra en dual boot XP och Vista kan det eftersom u kommer att få dx10 och THT tar en belastning off ur CPU
| |||
| |||
| Tack. En fråga TACK! Kommer att installera Vista än XP bli av någon programvara eller skruva upp program jag redan har XP? |
|
| |||
| |||
| Oh ok .. Jag kommer att göra det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kör den fina och snabba på en gammal P4 3gig och 2GB RAM. En dual core, 8800, 4 GB är gott. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Alla aktuella uppgifter kommer att formateras så säkerhetskopiera allt viktigt. |
|
| |||
| |||
| Tack för alla GREAT information. |