![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min Vaio XP var blevet givet mig problemer nylig så jeg prøvede at køre systemet opsving til at starte fra bunden. Nå der var noget galt med inddrivelse cd'er og tilbagebetaling mislykkedes, og nu XP vil ikke engang køre. Nu vil jeg gerne købe Vista og ikke bekymre dig om XP længere. Bør jeg købe Upgrade disk eller andre detailsalgskanaler en? |
|
| |||
| |||
| Første Sørg for, at computeren kan køre Vista ved hjælp af Windows Vista Upgrade Advisor. Så jeg vil råde til at købe detailversionen. Det er bedre at have en fuld version på disken i stedet for kun at opgradere, hvilket svarer til at have et opsving disk. Ikke den bedste mulighed, som du allerede har lært ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10. jun 2009 14:24 |
| Behovet for at Abort Vista Fuld Tilbagesøgningen | ninian0 | Windows-operativsystemer | 23 | 23 april 2009 03:45 |
| Overvejer du at opgradere min PSU. Er det nødvendigt? | AMD4LIFE | Cases & Strømforsyninger | 10 | 30 december 2007 22:55 |
| Jeg vil opgradere min computer, hjælp behov tak. | allsopp2k7 | CPU, bundkort og RAM | 10 | 28th Dec 2007 09:02 |
| Upgrade behov. | Mykanoble | General Hardware Chat | 1 | 27th Dec 2007 03:52 |
| Thread Tools | |
| |