vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Päivitys Vistan XP - Täysi tai Upgrade CD Needed

Reply

Thread Tools
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 15:35
Uusi Jäsen

Oma Vaio XP oli annoitte minulle ongelmia viime aikoina niin olen yrittänyt suorittaa System Recovery aloittaa tyhjästä. No jotain vikaa perintää CD-ja hyödyntämis epäonnistunut ja nyt XP ei edes aikavälillä. Nyt haluaisin ostaa Vista ja ole huolissasi XP enää. Pitäisikö minun ostaa Upgrade-levy tai muut vähittäismyyntipisteet yhden?
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 17:01
Moderator Group

Ensiksi varmista, että tietokone voi suorittaa Vista käyttämällä Windows Vista Upgrade Advisor.

Sitten suosittelen ostamaan jälleenmyyntiversioksi. On parempi olla täysi versio levyllä kuin vain päivitys, joka on samanlainen kuin ottaa perintämääräyksellä levylle. Ole paras vaihtoehto, kun olet jo oppinut ...

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.