mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Upgrade naar Vista vanaf XP - Volledig of Upgrade CD Needed

Reply

Thread Tools
Old 24 mei 2009, 15:35
Nieuw Lid Fractie

Default Upgrade naar Vista vanaf XP - Volledig of Upgrade CD Needed

Mijn Vaio XP was dat ik problemen onlangs dus ik probeerde uit te voeren systeem herstel te beginnen vanaf nul. Wel was er iets mis met de herstel-cd's en het herstel is mislukt en nu XP niet eens lopen. Nu ik wil kopen Vista en geen zorgen over XP meer. Moet ik de upgrade schijf of de andere detailhandel een?
Old 24 mei 2009, 17:01
Moderator Groep

Default Upgrade naar Vista vanaf XP - Volledig of Upgrade CD Needed

Controleer dan eerst of uw computer kan worden uitgevoerd Vista met behulp van de Windows Vista Upgrade Advisor.

Dan zou ik adviseren om de retail versie. Het is beter om een volledige versie op de schijf in plaats van alleen de upgrade, die vergelijkbaar is met een herstel schijf. Niet de beste optie als u al geleerd ...

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Upgrade advies nodig isaac Appiah Algemeen Hardware Chat 2 10 jun 2009 14:24
Need to Abort Vista volledig herstel ninian0 Windows besturingssystemen 23 23 apr 2009 03:45
Denken over het bijwerken van mijn PSU. Is dit nodig? AMD4LIFE Cases & Power Supplies 10 30 dec 2007 22:55
Ik wil mijn computer upgraden, hulp nodig aub. allsopp2k7 CPUs, Moederborden & RAM 10 28 dec 2007 09:02
Upgrade nodig. Mykanoble Algemeen Hardware Chat 1 27 dec 2007 03:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.