![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn Vaio XP was dat ik problemen onlangs dus ik probeerde uit te voeren systeem herstel te beginnen vanaf nul. Wel was er iets mis met de herstel-cd's en het herstel is mislukt en nu XP niet eens lopen. Nu ik wil kopen Vista en geen zorgen over XP meer. Moet ik de upgrade schijf of de andere detailhandel een? |
|
| |||
| |||
| Controleer dan eerst of uw computer kan worden uitgevoerd Vista met behulp van de Windows Vista Upgrade Advisor. Dan zou ik adviseren om de retail versie. Het is beter om een volledige versie op de schijf in plaats van alleen de upgrade, die vergelijkbaar is met een herstel schijf. Niet de beste optie als u al geleerd ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgrade advies nodig | isaac Appiah | Algemeen Hardware Chat | 2 | 10 jun 2009 14:24 |
| Need to Abort Vista volledig herstel | ninian0 | Windows besturingssystemen | 23 | 23 apr 2009 03:45 |
| Denken over het bijwerken van mijn PSU. Is dit nodig? | AMD4LIFE | Cases & Power Supplies | 10 | 30 dec 2007 22:55 |
| Ik wil mijn computer upgraden, hulp nodig aub. | allsopp2k7 | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | 28 dec 2007 09:02 |
| Upgrade nodig. | Mykanoble | Algemeen Hardware Chat | 1 | 27 dec 2007 03:52 |
| Thread Tools | |
| |