![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min Vaio XP hade att ge mig problem nyligen, så jag försökte köra systemet återvinning börja från början. Tja något var fel med återvinning CD och återvinning misslyckats och nu XP kommer inte ens att köra. Nu vill jag köpa Vista och inte oroa sig för XP längre. Ska jag köpa Uppgradera hårddisken eller andra detaljhandelskanaler en? |
|
| |||
| |||
| Först se till att din dator kan köra Vista med hjälp av Windows Vista Upgrade Advisor. Sedan skulle jag rekommendera att köpa återförsäljarversionen. Det är bättre att ha en full version på disk i stället för bara uppgraderingen, som är liknande med en återhämtning disk. Inte det bästa alternativet eftersom du redan har lärt ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Uppgradera rådgivning behövs | Isaac Appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Behöver du Abort Vista All Återvinning | ninian0 | Windows-operativsystem | 23 | 23 april 2009 03:45 |
| Funderar du på att uppgradera min PSU. Är det behövs? | AMD4LIFE | Cases & Power Supplies | 10 | 30 december 2007 22:55 |
| Jag vill uppgradera min dator, hjälp behövs tack. | allsopp2k7 | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 28 december 2007 09:02 |
| Uppgradera behövs. | Mykanoble | General Hardware Chat | 1 | 27 december 2007 03:52 |
| Thread Tools | |
| |