mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Uppgradering till Vista från XP - Hela eller Upgrade CD Nödvändig

Reply

Thread Tools
Old 24 maj 2009, 15:35
New Member Group

Default Uppgradering till Vista från XP - Hela eller Upgrade CD Nödvändig

Min Vaio XP hade att ge mig problem nyligen, så jag försökte köra systemet återvinning börja från början. Tja något var fel med återvinning CD och återvinning misslyckats och nu XP kommer inte ens att köra. Nu vill jag köpa Vista och inte oroa sig för XP längre. Ska jag köpa Uppgradera hårddisken eller andra detaljhandelskanaler en?
Old 24 maj 2009, 17:01
Moderator-gruppen

Default Uppgradering till Vista från XP - Hela eller Upgrade CD Nödvändig

Först se till att din dator kan köra Vista med hjälp av Windows Vista Upgrade Advisor.

Sedan skulle jag rekommendera att köpa återförsäljarversionen. Det är bättre att ha en full version på disk i stället för bara uppgraderingen, som är liknande med en återhämtning disk. Inte det bästa alternativet eftersom du redan har lärt ...

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Uppgradera rådgivning behövs Isaac Appiah General Hardware Chat 2 10 juni 2009 14:24
Behöver du Abort Vista All Återvinning ninian0 Windows-operativsystem 23 23 april 2009 03:45
Funderar du på att uppgradera min PSU. Är det behövs? AMD4LIFE Cases & Power Supplies 10 30 december 2007 22:55
Jag vill uppgradera min dator, hjälp behövs tack. allsopp2k7 Processorer, moderkort & RAM 10 28 december 2007 09:02
Uppgradera behövs. Mykanoble General Hardware Chat 1 27 december 2007 03:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.