![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er der noget behov for bruger-konti? Jeg kender 3 mennesker, der bor togeather og sætte en computer op for dem. Jeg var bare undrende vejr under 3 brugerkonti vil køre en computer langsommere? Vil den virkning harddisken plads af et parti? Jeg ønsker blot at vide ydeevne kloge, hvad der vil ske, hvis 3 brugerkonti indsættes i stedet for, at en almindelig bruger. Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er godt, hvis en eller flere brugere har indhold, som de ikke ønsker nogen andre brugere til at kunne se, som du kan vælge ikke at dele adgang til filer. Det har også et potentiale for at øge sikkerheden for internetbrowsing, og det kan kun være godt, ikke kan det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til Windows-operativsystemer forum.
| |||
| |||
| Endnu en gang: Oops. ![]() Cheers Dave.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| soz Ime ny i forum, dident se på alle de kategorier ordentligt ... bør placeres her |