![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko tarvetta käyttäjätunnukset? Tiedän, 3 ihmistä, jotka elävät togeather ja asetetaan tietokoneen jopa niistä. Olin juuri mietin sää ottaa 3 käyttäjätunnukset ajaa tietokoneen hitaampaa? Se vaikutus kovalevy tilaa paljon? Haluan vain tietää suorituskyvyn viisas, mitä tapahtuu, jos 3 käyttäjätunnukset on lisätty sen sijaan, että yksi tavallinen käyttäjä. Kiitos:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On hyvä, jos yksi tai useampi käyttäjä on sisältöä he eivät halua kaikki muut käyttäjät voivat katsella kuin voit valita eivät jaa pääsy tiedostoja. Se on myös mahdollisuuksia lisätä turvallisuutta Internetin selaamiseen, ja että voi olla vain hyvä, ei voi sitä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty Windows Käyttöjärjestelmät foorumilla.
| |||
| |||
| Jälleen kerran: Oho. ![]() Cheers Dave.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| soz ime uusi foorumi, dident tarkasteltava kaikkia luokkia kunnolla ... tulisi saattaa tästä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vistan Käyttäjätilien lapsille oma tilinpäätös | shawn4800 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 6. Jan 2009 11:05 |
| Windows-käyttäjä tilit | conaghan | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 6. joulukuu 2007 06:12 |
| Ongelma muuttaminen Käyttäjätilit | johnnydav | Windows-käyttöjärjestelmät | 19 | 1. marraskuu 2007 13:56 |
| Käyttäjätilit | cheddon | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 25. lokakuu 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |