![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Is er een noodzaak voor de gebruiker accounts? Ik ken 3 mensen die er wonen togeather en een computer voor hen. Ik vroeg me af weer met 3 gebruikersaccounts loopt een computer trager? Zal het effect van de harde schijf door een veel? Ik wil gewoon weten prestaties verstandig, wat zal er gebeuren als 3 gebruikersaccounts worden toegevoegd in plaats van dat een gewone gebruiker. Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is goed als een of meer gebruikers inhoud die zij willen niet dat alle andere gebruikers te kunnen bekijken als je kunt ervoor kiezen niet te delen, toegang tot bestanden. Het heeft ook een potentieel voor een betere beveiliging voor internet browsen, en dat kan alleen maar ten goede kan het niet.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar de Windows-besturingssystemen forum.
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Cheers Dave.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| soz ime nieuw op het forum, dident kijken naar alle categorieën behoren ... moet hier |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Gebruikersaccounts kids eigen rekeningen | shawn4800 | Windows besturingssystemen | 3 | De 6 januari 2009 11:05 |
| Windows-gebruikersaccounts | conaghan | Windows besturingssystemen | 1 | 6 dec 2007 06:12 |
| Probleem Changing User Accounts | johnnydav | Windows besturingssystemen | 19 | 1 Nov 2007 13:56 |
| Gebruikersaccounts | cheddon | Windows besturingssystemen | 8 | 25 okt 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |