![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er det noe behov for brukerkontoer? Jeg vet 3 personer som bor togeather og setter en datamaskin opp for dem. Jeg bare lurer på været har 3 brukerkontoer vil kjøre en datamaskin tregere? Vil det påvirke harddiskplass ved mye? Jeg vil bare vite resultatene kloke, hva vil skje hvis 3 brukerkontoer legges i stedet for at en vanlig bruker. Takk:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er bra om en eller flere brukere har innhold de ikke vil at andre brukere skal kunne se når du kan velge å ikke dele tilgang til filene. Den har også et potensial for å øke sikkerheten på Internett, og det kan bare være bra kan det ikke.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til Windows Operativsystem forum.
| |||
| |||
| Igjen: Oops. ![]() Cheers Dave.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| soz IME ny på forumet, dident ser på alle kategorier ordentlig ... bør plasseres her |