![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det något behov av användarkonton? Jag vet 3 människor som bor togeather och sätta en dator för dem. Jag undrar bara vädret med 3 användarkonton kommer att köra en dator långsammare? Kommer det att göra den hårddiskutrymme genom ett mycket? Jag vill bara veta prestanda klokt, vad kommer att hända om 3 användarkonton läggs i stället för att en vanlig användare. Tack:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är bra om en eller flera användare har innehåll som de inte vill att någon annan användare ska kunna se när du kan välja att inte dela tillgång till filer. Det har också en potential för att öka säkerheten för Internet, och det kan bara vara bra kan inte det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttade till Windows Operativsystem forum.
| |||
| |||
| Än en gång: Oj. ![]() Cheers Dave.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| soz ime nya på forumet, dident titta på alla kategorier ordentligt ... bör placeras här |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Användarkonton barnen egna konton | shawn4800 | Windows-operativsystem | 3 | 6 januari 2009 11:05 |
| Windows användarkonton | conaghan | Windows-operativsystem | 1 | 6 december 2007 06:12 |
| Problem Ändra användarkonton | johnnydav | Windows-operativsystem | 19 | 1 november 2007 13:56 |
| Användarkonton | cheddon | Windows-operativsystem | 8 | 25 oktober 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |