mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Meget langsomt, cant finde ud af hvorfor

Reply

Thread Tools
Old 28. maj 2009, 16:23
Ny Medlem Gruppen

Default Meget langsomt, cant finde ud af hvorfor

ok, men mit system er lidt over et år gamle, er det stadig skal køre meget hurtigere, end det er. Jeg byggede det at kunne køre Crysis (det bruges til meget godt), og det bør være i stand til, da den overstiger den anbefalede systemkrav. Crysis er ikke en af mine foretrukne spil, så Thats ikke det im frustrerede over, jeg vil blot give et overslag på, hvad min rig bør gøre. selv ældre spil som slagmarken 2 og selskabet helte (især) tage for evigt at indlæse op. ikke kun det, men systemet startprocessen tager en del længere tid end det burde (på trods af kun at have omkring 6 meget lys programmer på startlyden liste). Jeg har prøvet ajourføring drivere, administrerende Windows Services, jeg rutinemæssige Defrag ugen.

Vista Ultimate 64
AMD 64 athlonx2 6000 +
4 GB DDR2
ATI Radeon 2900XT HD 1GB
Maxtor SATA noget eller anden 7200rpm 3 GB / s

McAfee kommer op rene, samt Spybot.
programmerne på boot er McAfee, Realtek lyd, Spybot, vinduer (ikke Internet) opdagelsesrejsende,

Jeg bruger ikke flyvemedicinske eller eventuelle særlige temaer, virkninger er alle slukket. ccleaner gjorde ikke synes at gøre meget. Windows-tjenester, der ikke gør noget for mig var allerede handicappede

tak
Old 29. maj 2009, 03:01
Donor-Gruppen

Default Meget langsomt, cant finde ud af hvorfor

Det blev oprindeligt anslået, at Vista skulle omformatering og installerer mindst én gang om året,

og jeg må indrømme, efter omkring et år min gamle Vista PC begyndte at dale ret op, jeg kun geninstalleret, når jeg bestået jeg på min mor, er det en meget hurtigere nu, end den var for sikker.

Så du kan huske, hvis alt andet mislykkes.

Men min største bekymring er, at du ikke nævne et mærke af RAM? Hvis det er fordi det er generiske, det kan godt være det problem, der er bygget billigt og ikke bygget til sidst.

2GB DDR2 sticks er så billige nu, at kunne være det værd.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. bryan123 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 august 2009 10:40
Tilfældige nedbrud, Måske Userinit.exe, Kan ikke finde ud af problemet Anders Virus, Spyware & Sikkerhed 12 19. maj 2009 17:03
Hardware problem, skal finde ud af, hvad der er årsagen. Paulo1344 General Hardware Chat 2 10th Dec 2008 16:32
Enhver en i stand til at regne denne software problem? SgtBillcoJD General Software Chat 1 30 januar 2008 13:48
Kan ikke finde ud af, hvordan ... bloodoath6136 Drives & flytbare medier 3 23 januar 2008 06:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.