vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Hyvin hitaasti, cant figure out why

Reply

Thread Tools
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 16:23
Uusi Jäsen

ok, mutta minun on vähän yli vuoden vanha, se on vielä käynnissä paljon nopeammin kuin se on. i rakennettu se voisi suorittaa Crysis (se käyttää erittäin hyvin), ja sen pitäisi pystyä, koska se ylittää suositellun järjestelmän vaatimuksia. Crysis ei ole minun suosikki pelejä, niin thats ole sitä, mitä im turhautuneita kanssa, halusin vain antaa perspektiiviä siihen, mitä minun rig pitäisi olla. vaikka vanhemmat pelit, kuten Battlefield 2 ja Company of Heroes (erityisesti) kestää ikuisesti haluat ladata. ei vain tätä, mutta järjestelmän käynnistymisen kestää paljon kauemmin kuin sen pitäisi (vaikka se on vain noin 6 erittäin kevyt ohjelmia käynnistyslevy luettelo). Olen kokeillut päivittäminen kuljettajat, toimitusjohtaja ikkunat palvelut, i do rutiini defrag viikossa.

Vista Ultimate 64
AMD 64 athlonx2 6000 +
4GB DDR2
ATI Radeon 2900XT HD 1GB
Maxtor SATA jotain tai toiseen 7200Rpm 3Gb / s

McAfee tulee puhtaita, sekä spybot.
ohjelmia boot ovat McAfee, Realtek audio, spybot, ikkunat (ei internet) tutkimusmatkailija,

En käytä lentokonemoottorit tai erityistä teemaa, vaikutukset ovat kaikki pois. ccleaner didnt näyttävät tehdä paljon. Windows-palvelut, jotka eivät mitään minulle oli jo poistettu käytöstä

kiitos
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 03:01
Rahoittajien ryhmän

Se oli alun perin arvioitiin, että Vista olisi uudelleenmuotoilun ja asennetaan vähintään kerran vuodessa,

ja minun on myönnettävä jälkeen noin vuoden vanha Vista PC alkoi hidastaa asti, olen vain uudelleenasennettavien kun esitin i onto äitini, se on paljon nopeampi nyt kuin se oli varma.

Joten voi muistaa se, jos kaikki muu epäonnistuu.

Kuitenkin minun suurin huolenaihe on se, että sinulla ei mainita tuotemerkin RAM-muistia? Jos se on, koska se on yleinen, se voi olla ongelma, joka on rakennettu halvalla ja ole rakennettu kestämään.

2GB DDR2 sauvat ovat niin halpaa nyt, että voisi olla sen arvoinen.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.