mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Zeer traag, cant achterhalen waarom

Reply

Thread Tools
Old 28 mei 2009, 16:23
Nieuw Lid Fractie

ok, maar mijn systeem is iets meer dan een jaar oud, dan nog moeten worden uitgevoerd een stuk sneller dan het is. i gebouwd om te kunnen draaien Crysis (vroeger, heel erg goed), en het moet kunnen, omdat deze meer dan de aanbevolen systeemvereisten. Crysis is niet een van mijn favoriete games, dus dat is niet wat im gefrustreerd door, ik wilde alleen maar om een perspectief op wat mijn tuig moeten doen. zelfs oudere spellen als Battlefield 2 en Company of Heroes (vooral) rekening eeuwig te uploaden. niet alleen dit, maar het opstarten duurt veel langer dan nodig is (ondanks dat er maar ongeveer 6 zeer lichte programma's op de opstart-lijst). Ik heb geprobeerd het bijwerken van stuurprogramma's, het beheren van Windows Services, dat doe ik defrag wekelijkse routine.

Vista Ultimate 64
AMD 64 athlonx2 6000 +
4GB DDR2
ATI Radeon 2900XT HD 1gb
Maxtor SATA iets of een ander 7200rpm 3Gb / s

McAfee komt schoon, alsook Spybot.
de programma's op de boot zijn McAfee, Realtek audio, Spybot, ramen (niet internet) explorer,

Ik ben niet gebruikt luchtvaartgeneeskundig of een speciale thema's, de effecten zijn allemaal uitgeschakeld. ccleaner didnt lijken veel te doen. Windows Services dat niets voor mij waren al uitgeschakeld

bedankt
Old 29 mei 2009, 03:01
Donor Groep

Het was oorspronkelijk geraamd dat Vista zou het opnieuw formatteren en installeren van ten minste eenmaal per jaar,

en ik moet toegeven na ongeveer een jaar mijn oude Vista PC liepen recht omhoog, ik ben het maar weer als ik voorbij ik op mijn moeder, het is een stuk sneller dan nu het was zeker.

Dus je zou kunnen dragen dat in het achterhoofd als al het andere faalt.

Maar mijn belangrijkste zorg is dat u geen vermelding van een merk van RAM-geheugen? Als dat is omdat het generieke, kan wel het probleem, gebouwd goedkoop en niet gebouwd voor het laatste.

2GB DDR2-sticks zijn zo goedkoop nu, dat misschien de moeite waard.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.