![]() |
|
| |||
| |||
| ok, men min er litt over et år gammelt, er det fortsatt skal kjøre mye raskere enn det er. Jeg bygde den for å kunne kjøre crysis (det var veldig bra), og den skal kunne siden den overskrider anbefalte systemkrav. crysis er ikke en av mine favoritt spill, så dvs ikke hva im frustrert med, jeg ville bare gi et perspektiv på hva min rigg bør gjøre. enda eldre spill som slagmarken 2 og selskap av helter (spesielt) tar alltid å laste opp. Ikke bare dette, men systemoppstart tar mye lenger enn den burde (til tross for at bare ca 6 svært lette programmer på oppstart liste). Jeg har prøvd å oppdatere driverne, administrerende vinduer, kan jeg gjøre rutine defrag ukentlig. Vista Ultimate 64 AMD 64 athlonx2 6000 + 4GB DDR2 ATI Radeon 2900XT HD 1GB maxtor SATA noe eller annen 7200RPM 3 Gb / s McAfee kommer opp rene, samt Spybot. programmene på boot er McAfee, Realtek audio, Spybot, vinduer (ikke internett) explorer, Jeg bruker ikke Aero eller spesifikke temaer, effektene er alle av. ccleaner didnt synes å gjøre mye. Windows-tjenester som ikke gjør noe for meg var allerede deaktivert takk |
|
| |||
| |||
| Det ble anslått at Vista trenger omformatering og installerer minst én gang i året, og jeg må innrømme etter rundt et år min gamle Vista PC startet bremse helt opp, jeg bare reinstallert når jeg passerte jeg på mamma, det er mye raskere nå enn det var sikkert. Så du kan bære det i bakhodet hvis alt annet mislykkes. Men min største bekymringen er at du ikke nevner et helt RAM? Hvis det er fordi det er generiske, det kan godt være problemet, bygget billig og ikke bygd for å vare. 2GB DDR2 pinner er så billig nå, som kan være verdt det.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |