![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, kan nogen behage hjælp. For nylig har jeg fået beskeder på skærmen siger Virtual Memory lav. Jeg har aldrig haft dem i fortiden. Min pc er et par år gamle, men det er en Pentium 4 2,8 således stadig temmelig hurtig. Jeg har fået 512meg hukommelse, der er ok i forhold til tidligere. For nylig var jeg nødt til at have nyt bundkort, men dont tror det ville være at gøre med dette. Ville det være at 512meg er nu at komme tæt på mærket, når du kører par programmer på samme tid. Dette indlæg kom op, da jeg havde tre forskellige ting, der kører på samme tid. Håber nogen kan hjælpe. Takket Udhus. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Virtuel hukommelse har intet at gøre med de faktiske RAM.
Virtuel hukommelse er harddisken bruges som RAM, alt hvad du behøver at gøre, er at udvide den tilladte størrelse på harddisken, der skal bruges til virtuel hukommelse. Windows XP 1.Click Start, Højre-klik Min Computer, Og klik derefter på Egenskaber. 2.In den System Properties dialogboksen, skal du klikke på Avanceret fane. 3.In den Præstation Klik på Indstillinger. 4.In den Performance Valg dialogboksen, skal du klikke på Avanceret fane. 5.In den Virtuel hukommelse Klik på Ændre. 6.Change den Oprindelig størrelse værdi og Maksimumstørrelse værdi til en højere værdi, skal du klikke på Sæt, Og klik derefter på OK. 7.Click OK for at lukke Performance Valg dialogboksen, og klik derefter på OK for at lukke System Properties dialogboksen. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej, tak for svaret. Jeg har kigget på, hvad du sagde, og det siger jeg allerede bruger det maksimale hukommelse. Det siger maksimalt 766, og at jeg bruger 768. Jeg har aldrig ændret denne indstilling, inden så dont know hvis den er indstillet fra harddisken, eller hvis det er indstillet på det nye bundkort. |
|
| |||
| |||
| Max er 4096. Så indtil det en smule. Hvis det ikke går højere din harddisk kan være fuld, så fjerne nogle gamle filer / programmer / spil du ikke længere bruger. |
|
| |||
| |||
| Du kan også indstille windoze til at styre den virtuelle hukommelse størrelse, men lyder som du har brug for mere RAM der.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eller flere GB .. eller MB ![]()