![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, voiko kukaan auta. Viime aikoina olen ollut saada viestejä näytön sanomalla Näennäismuisti alhainen. Minulla ei ole koskaan ollut niitä aikaisemmin. Oma tietokone on muutaman vuoden vanha, mutta se on Pentium 4 2,8 niin edelleen melko nopeasti. Olen saanut 512meg muisti, joka on ok tähän asti. Äskettäin minulla oli saada uusi emolevy mutta dont sitä mieltä, että olisi tehdä sen kanssa. Voisiko se olla, että 512meg on nyt saada lähellä merkkiin, kun käynnissä pari ohjelmia samaan aikaan. Tämä viesti tuli, kun minulla on kolme eri asiaa käynnissä samaan aikaan. Hope joku voi auttaa. Kiitos Shed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näennäismuisti ei ole mitään tekemistä todellisen RAM-muistia.
Näennäismuisti on kovalevy tilaa käytetään RAM, sinun tarvitsee on laajentaa sallittu koko kiintolevyn tilaa käytetään näennäismuistina. Windows XP 1.Click Alku, Napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokoneJa valitse sitten Ominaisuudet. 2.In että Järjestelmän ominaisuudet valintaikkunassa Advanced välilehti. 3.In että Suoritus ruudussa Asetukset. 4.In että Suorituskyky Valinnat valintaikkunassa Advanced välilehti. 5.In että Näennäismuisti ruudussa Muuta. 6.Change että Alkuperäinen koko -arvon ja Enimmäiskoko arvoa suurempi arvo, napsauta SarjaJa valitse sitten OK. 7.Click OK Sulje Suorituskyky Valinnat -valintaikkunassa ja valitse sitten OK Sulje Järjestelmän ominaisuudet valintaikkunassa. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei, kiitos vastauksesta. Olen tutkinut sitä, mitä sanoitte, ja se sanoo, olen jo käytössä enimmäismäärä muistia. Siinä sanotaan, enintään 766 ja että olen käyttäen 768. En ole koskaan muuttanut tätä asetusta ennen kuin niin mukava tietää, jos se asettaa kovalevy tai jos se on asetettu uuden emolevyn. |
|
| |||
| |||
| Max on 4096. Joten jopa sitä hieman. Jos se ei mene korkeampi kovalevyn voi olla täynnä niin poistaa joitakin vanhoja tiedostoja / ohjelmat / pelit et enää käytä. |
|
| |||
| |||
| Voit myös asettaa windoze hallita näennäismuistin kokoa, mutta kuulostaa tarvitaan lisää RAM siellä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tai useamman GB .. tai MB ![]()
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näennäismuisti Matala | Iguana | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9. Jul 2008 16:31 |
| Muuttunut näennäismuistia | Muay | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 8. Jan 2008 12:16 |
| Näennäismuisti ongelmia | AJLZ75 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 31. Aug 2007 13:09 |
| Näennäismuisti | CraigG | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 2. Aug 2007 02:37 |
| Mikä merkitys virtuaalimuistia on alhainen? | pchopra65 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22. Jul 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |