![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, kan iemand alsjeblieft helpen. Onlangs heb ik steeds berichten op het scherm zegt Virtueel geheugen laag. Ik heb nog nooit had ze in het verleden. Mijn PC is een paar jaar oud maar het is een Pentium 4 2,8 dus nog steeds vrij snel. Ik heb 512meg geheugen dat is ok in het verleden. Onlangs had ik een nieuw moederbord, maar denk niet dat het zou te maken hebben met dat. Zou het kunnen dat 512meg is nu dicht bij het merk bij het uitvoeren van enkele programma's op hetzelfde moment. Dit bericht kwam toen had ik drie verschillende dingen draaien op hetzelfde moment. Hoop dat iemand kan helpen. Dankzij Bergplaats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Virtueel geheugen heeft niets te maken met de werkelijke RAM.
Virtueel geheugen is ruimte op de harde schijf wordt gebruikt als RAM-geheugen, alles wat je moet doen is het vergroten van de toegestane grootte van de ruimte op de harde schijf te gebruiken voor het virtuele geheugen. Windows XP 1.Click StartKlik met de rechtermuisknop Mijn ComputerEn klik op Eigenschappen. 2.In de System Properties dialoogvenster, klikt u op de Geavanceerd tabblad. 3.In de Prestatie Klik op Instellingen. 4.In de Prestaties Opties dialoogvenster, klikt u op de Geavanceerd tabblad. 5.In de Virtueel geheugen Klik op Veranderen. 6.Change de Begingrootte waarde en de Maximale grootte waarde op een hogere waarde, klik op InstellenEn klik op OK. 7.Click OK tot afsluiting van de Prestaties Opties dialoogvenster en klik op OK tot afsluiting van de System Properties dialoogvenster. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hoi, bedankt voor het antwoord. Ik heb gekeken naar wat je zei en zegt dat ik ben al met de maximale hoeveelheid geheugen. Er staat maximaal 766 en dat ik met behulp van 768. Ik heb nooit veranderd deze instelling vóór zo dont know if it's set vanaf de harde schijf of als het is ingesteld op het nieuwe moederbord. |
|
| |||
| |||
| Het maximum is 4096. Dus tot het een beetje. Als het niet gaat hoger uw harde schijf kunnen worden volledig verwijderd zodat sommige oude bestanden / programma's / games die u niet meer gebruikt. |
|
| |||
| |||
| U kunt ook windows te beheren virtuele geheugen grootte, maar klinkt als u meer RAM-geheugen in.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| of meer GB .. of MB ![]()
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virtueel geheugen Laag | iguana | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juli 2008 16:31 |
| Veranderd virtueel geheugen | muay | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 8 Jan 2008 12:16 |
| Virtueel geheugen problemen | AJLZ75 | Windows besturingssystemen | 8 | 31 aug 2007 13:09 |
| Virtueel geheugen | CraigG | Windows besturingssystemen | 7 | De 2 augustus 2007 02:37 |
| Wat is de betekenis van het virtuele geheugen te laag? | pchopra65 | Windows besturingssystemen | 3 | 22 jul 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |