![]() |
|
| |||
| |||
| Virtuel hukommelse Når im benytter certian programmer Jeg får en mesage siger "virtuel hukommelse er at lave 'hvordan kan jeg forbedre min virtuelle hukommelse? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true
| |||
| |||
| Men ikke at øge det, at meget påvirker dit system arbejder, jeg sikker på, at huske på noget, som jeg læste nogen tid siden. Om at holde det til omkring 1.5 i ram? |
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler på det vil få nogen større bivirkninger. :) |
|
| |||
| |||
| så hvis min ram er 512 Hvad skal jeg indstille virtuel hukommelse på? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil foreslå 715 min samt max. Men u kan stige, hvis u virkelig har brug for. Årsag det vil tage op med et mellemrum af ur harddisk. Hvad ur fri plads på c-drev? anyways. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal have omkring 1,5 gange mere virtuel hukommelse, end du har ram Det er kun en regel, hvis du har mindre end 1.5gb RAM
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Du skal holde den på 1,5 x 512 MB. Brug en calculater ved det. Forøgelse af virtuel hukommelse kan hjælpe, men jeg formoder, problemet er noget andet. Med NTFS-systemer med komprimeret fil-systemer, jeg har observeret dette problem, at selv hvis du hæver dit Vmemory, vil det stadig vise dette miserable fejl. Spørgsmålet er ikke, at du har lavt Vmemory, men at du Vmemory er ikke tilgængelige for ansøgningen. Check denne logik ud. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Virtuel hukommelse | stald | Windows-operativsystemer | 5 | 22 juli 2008 14:48 |
| Virtual Memory Low | Iguana | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juli 2008 16:31 |
| Changed virtuel hukommelse | muay | CPU, bundkort og RAM | 2 | 8 januar 2008 12:16 |
| Virtuel hukommelse problemer | AJLZ75 | Windows-operativsystemer | 8 | 31 august 2007 13:09 |
| Hvad er betydningen af den virtuelle hukommelse er lav? | pchopra65 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 juli 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |