![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Näennäismuisti Kun im käyttäen certian ohjelmat saan mesage sanonta "näennäismuistina on alhainen", miten voin parantaa minun näennäismuistia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Mutta se ei kasva siitä, että paljon vaikuttaa järjestelmä toimii, olen varma, että muistaa jotain, että olen lukenut aika kauan sitten. Tietoa pitämiseksi noin 1.5 RAM? |
|
| |||
| |||
| Epäilen sillä on mitään suuria haittavaikutuksia. :) |
|
| |||
| |||
| joten jos minun ram on 512 Mitä minun pitäisi asettaa näennäismuistia on? |
|
| |||
| |||
| Aion ehdottaa, 715 min sekä max. Mutta u voi kasvaa, jos u todella tarpeeseen. Syy voi kestää jopa melko tilaa ur kiintolevy. Whats ur vapaata tilaa c ajaa? anyways. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teidän olisi pitänyt olla noin 1,5 kertaa enemmän näennäismuistia kuin olet ram Tämä on vain yksi sääntö, jos olet alle 1.5gb RAM-muistia
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Teidän olisi pidettävä se 1,5 x 512MB. Käytä calculater siitä. Lisääntyvä näennäismuistia voi auttaa, mutta luulisin, ongelma on jotain muuta. With NTFS järjestelmien pakataan järjestelmien Olen havainnut ongelman, että vaikka sinua parantamaan Vmemory, se on silti näytettävä tämä kurja virhe. Kysymys ei ole siitä, että sinulla on alhainen Vmemory, mutta te Vmemory ei ole saatavilla hakemuksen. Tarkista tämän logiikan ulos. |