![]() |
|
| |||
| |||
| Virtueel geheugen Wanneer het gebruik van IM-programma's certian ik een mesage zeggen "het virtuele geheugen te laag 'hoe kan ik mijn impuls virtuele geheugen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true
| |||
| |||
| Maar niet steeds meer dat veel invloed op uw systeem werken, ik herinner me zeker iets dat ik lees een heel tijdje geleden. Over houden tot ongeveer 1.5 van de ram? |
|
| |||
| |||
| Ik betwijfel het zal geen grote bijwerkingen. :) |
|
| |||
| |||
| dus als mijn ram is 512 wat moet ik het virtuele geheugen op? |
|
| |||
| |||
| Ik zal suggereren 715 min. evenals Max. Maar u kan toenemen als u echt nodig heeft. Want het duurt een hele ruimte van ur harddisk. Whats ur vrije ruimte in de C schijf? Anyways. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet ongeveer 1,5 keer meer virtuele geheugen dan u ram Dat is slechts een regel indien u minder dan 1,5 GB RAM
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| U moet houden het op 1,5 x 512Mb. Gebruik een calculater in. Vergroting van het virtuele geheugen kan helpen maar ik denk dat het probleem is iets anders. Met systemen met gecomprimeerde NTFS-bestandssystemen, ik heb waargenomen dit probleem, dat zelfs indien u uw Vmemory, zal nog steeds deze ellendige fout. Het probleem is niet dat u een lage Vmemory, maar dat u Vmemory niet toegankelijk is voor de toepassing. Check deze logica uit. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virtueel geheugen | schuur | Windows besturingssystemen | 5 | 22 jul 2008 14:48 |
| Virtueel geheugen Laag | iguana | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juli 2008 16:31 |
| Veranderd virtueel geheugen | muay | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 8 Jan 2008 12:16 |
| Virtueel geheugen problemen | AJLZ75 | Windows besturingssystemen | 8 | 31 aug 2007 13:09 |
| Wat is de betekenis van het virtuele geheugen te laag? | pchopra65 | Windows besturingssystemen | 3 | 22 jul 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |