![]() |
|
| |||
| |||
| Virtuelt minne Når im bruker certian programmer får jeg en mesage si "virtuelt minne er for lave" hvordan kan jeg øke min virtuelt minne? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true
| |||
| |||
| Men ikke øke den så mye påvirke systemet fungerer, jeg er sikker huske noe jeg leste lenge siden. Om du holder den til rundt 1.5 av ram? |
|
| |||
| |||
| Jeg tviler på det vil ha noen store bivirkninger. :) |
|
| |||
| |||
| så hvis mine ram er 512 Hva bør jeg sette virtuelt minne på? |
|
| |||
| |||
| Jeg foreslår 715 min samt maks. Men u kan øke hvis u trenger. Fordi det vil ta seg en plass i ur harddisk. Whats ur ledig plass på C-stasjonen? anyways. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du burde ha omtrent 1,5 ganger mer virtuelt minne enn du har ram Det er bare en regel hvis du har mindre enn 1.5gb RAM
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Du bør holde det på 1.5 x 512 MB. Bruk en calculater på det. Økende virtuelt minne kan hjelpe, men jeg tror, problemet er noe annet. Med NTFS systemer med komprimert filsystemer, jeg har observert dette problemet, at selv om du øker Vmemory, vil den fortsatt vises denne miserable feil. Problemet er ikke at du har lav Vmemory, men at du Vmemory er ikke tilgjengelig for programmet. Sjekk denne logikken ut. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Virtuelt minne | skur | Windows-operativsystemer | 5 | 22 juli 2008 14:48 |
| Virtuelt minne Low | Iguana | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juli 2008 16:31 |
| Endret virtuelle minnet | muay | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 8 januar 2008 12:16 |
| Virtuelt minne problemer | AJLZ75 | Windows-operativsystemer | 8 | 31 august 2007 13:09 |
| Hva er betydningen av det virtuelle minnet blir lav? | pchopra65 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 juli 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |