mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Virtuelt minne Low

Reply

Thread Tools
Old 9 juli 2008, 15:41
New Member Group

Default Virtuelt minne Low

Hei Alle,

Når du kjører maskinen min (med Windows XP) Jeg finner det svært ofte et varsel boks vises på den nederste høyre side av min skjerm informere meg om at "Windows Virtuelt minne er lavt. Ytelsen til datamaskinen bremser ned betraktelig.

Jeg forstår at dette er fordi datamaskinene mine harddisk blir brukt til å lagre en mengde RAM. Men mitt system informasjon viser at jeg har 2.00GB totale virtuelt minne, hvor jeg har 1.96GB tilgjengelig, selv om det fysiske minnet totalt er 256 MB, med bare 17.61MB tilgjengelig?

Er det en måte å identifisere hva RAM blir brukt for og renhold det opp "så å si, eller må jeg kjøpe mer RAM, og den er installert?

Please help.

Takk,

John
Old 9 juli 2008, 16:31
Administrator Group

Default Virtuelt minne Low

http://support.microsoft.com/kb/308417

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.