mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Virtuel hukommelse problemer

Reply

Thread Tools
Old 19. august 2007, 10:30
Ny Medlem Gruppen

Default Virtuel hukommelse problemer

Jeg er en total novice (med andre ord ingen techno tal vil blive forstået) arbejder på et opført til formålet, grundlæggende pc.
Jeg har konstant virtuel hukommelse advarsler popping op på computeren, og jeg er ikke i stand til at arbejde mere end internettet på én gang med højst et par vinduet op og kører på en gang.
Jeg bruger AOL og er for nylig gået trådløst med en Netgear trådløs router, modem boks ting.
Jeg har 24,32 GB ledig plads fra en samlet kapacitet på 38,15 GB. Jeg har en check på computeren, og det siges, at jeg har 256 MB hukommelse. Den virtuelle hukommelse indstilling side er blevet fastsat til et maksimum på 382 ved at følge vejledningen på Microsoft hjælpe.
Jeg bruger Windows XP
Kan Amy en tilbyde mig råd om, hvordan du kan få min computer kører effektivt igen. Jeg har medtaget alle de oplysninger, som jeg tror kan være relevante, men i sandhed har ingen idé om, så er glad for at besvare alle spørgsmål med henblik på at få det sorteret.
Al hjælp og input velkommen
Tak
Anja
Old 19. august 2007, 10:48
Redaktør Gruppen

Du har brug for mere hukommelse vil jeg sige, 256 MB hukommelse på XP er et absolut minimum

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 19. august 2007, 10:51
Ny Medlem Gruppen

Hvordan får jeg mere hukommelse? Jeg ved, at der findes forskellige typer af hukommelse (eller i det mindste Jeg tror, der er), hvad får jeg, hvor meget vil det koste etc
Old 19. august 2007, 11:08
Redaktør Gruppen

Download CPU-Z fra HER , der vil fortælle dig, hvilken type hukommelse, du har, når vi først finde ud af vi kan finde resten

Old 19. august 2007, 11:39
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af SocialWarfare View Post
Download CPU-Z fra HER , der vil fortælle dig, hvilken type hukommelse, du har, når vi først finde ud af vi kan finde resten
OK, det siger, at 256 MB SDRAM, er der andre nødvendige oplysninger fra CPU-Z download?
Old 19. august 2007, 11:59
Ny Medlem Gruppen

Jeg har 256 Mbytes af SDRAM
Er alle andre oplysninger, der er nødvendige?
Old 20. august 2007, 06:35
Administrator Gruppen

Hvad?

Virtuel hukommelse er bare en indstilling i XP, er der ingen grund til at købe noget.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20. august 2007, 07:58
Donor-Gruppen

Din pc bruger virtuel hukommelse (side-fil på harddisken), fordi du har sådan en lille mængde system hukommelse (256 MB).
Så enten køber mere system hukommelse eller øge størrelsen af den side file.From dit indlæg det ser ud som om du allerede har øget størrelsen af side-filen til den anbefalede størrelse og du stadig få nagged om ikke at have nok så køber mere system hukommelse er god advice.You kan naturligvis øge størrelsen på den side, fil yderligere, men hvis du ønsker en bedre ydeevne købe mere system hukommelse, 256 MB er temmelig lav en anden 256MB wouldnt være for dyrt.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 31. august 2007, 13:09
Medlem Gruppen

Jeg vil foreslå dig at sætte 1 GB eller mindst 512 MB for ur ram bt u nødvendigt at KNW wat er versionen er det 100 eller 133 (oftest nye pc's bruger 133) og en ting mere forsøge at kontrollere ur Jobliste wen u føler computeren halter og gå til fanen performance.see hvis ur begå afgift er større end ur fysiske hukommelse. Hvis ja end u bør øge ur ram.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dell Latitude Laptop - Lav Virtual Memory Problemer Chinadoll Windows-operativsystemer 8 21. jun 2009 00:33
Virtuel hukommelse stald Windows-operativsystemer 5 22 juli 2008 14:48
Virtual Memory Low Iguana Windows-operativsystemer 1 9 juli 2008 16:31
Virtuel hukommelse CraigG Windows-operativsystemer 7 2 august 2007 02:37
Hvad er betydningen af den virtuelle hukommelse er lav? pchopra65 Windows-operativsystemer 3 22 juli 2007 03:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.