μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Λογισμικό υπολογιστών > Λειτουργικά συστήματα Windows

Register

Εικονική μνήμη προβλήματα

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 19η Αυγούστου 2007, 10:30
Νέο Μέλος Ομάδα

Default Εικονική μνήμη προβλήματα

Είμαι αρχάριος συνολικά (με άλλα λόγια, δεν μιλάμε techno θα καταλάβει) που εργάζονται για έναν σκοπό η κατασκευή, η βασική υπολογιστή.
Είμαι έχοντας συνεχή εικονική μνήμη προειδοποιήσεις βρεθώ σε σχέση με τον υπολογιστή και είμαι σε θέση να εργάζονται περισσότερο από το Διαδίκτυο σε μια εποχή που δεν διαθέτουν περισσότερους από δύο παράθυρο συσταθεί και να λειτουργήσει αμέσως.
Χρησιμοποιώ την AOL και πρόσφατα προχώρησε ασύρματα με Netgear Wireless Router modem κουτί πράγμα.
Έχω 24,32 GB ελεύθερου χώρου από την ολική χωρητικότητα 38,15 GB. Το έκανα έναν έλεγχο στον υπολογιστή και να λένε ότι έχω μνήμη 256 MB. Η εικονική μνήμη τη σελίδα έχει καθοριστεί σε ποσοστό μέχρι και 382, ακολουθώντας τις οδηγίες της Microsoft για βοήθεια.
Χρησιμοποιώ τα Windows XP
Μπορώ Amy μία προσφορά μου συμβουλές για το πώς να εκτελεί αποτελεσματικά τον υπολογιστή μου και πάλι. Έχω περιλάβει όλες τις πληροφορίες που νομίζω ότι θα μπορούσε να έχει σημασία, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα τόσο ευχαρίστως να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση για να πάρετε αυτό ταξινομημένο.
Όλα βοήθεια ευπρόσδεκτη και η συμβολή τους
Σε ευχαριστώ
Anja
Old 19η Αυγούστου 2007, 10:48
Συντονιστής Ομάδας

Χρειάζεστε περισσότερη μνήμη, θα έλεγα, 256MB μνήμης για XP είναι ένα ελάχιστο

Το σύστημά μου: Ορισμένες άλλες εραστής!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volts)
Motherboard:
BIOSTAR TPower I45
Μνήμες:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Κάρτα γραφικών (ες):
X1950 Pro
Κάρτα Ήχου:
Hard Drive (s):
2
Optical Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Υπόθεση / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Ψύξη:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Χορωδίες / NTL 20MB
Monitor (ες):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 x 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate