![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben een totale beginner (met andere woorden geen techno gepraat zal worden begrepen) werken aan een doel gebouwd, PC. Ik heb constant het virtuele geheugen waarschuwingen tevoorschijn komen op de computer en ik ben niet in staat om te werken meer dan het internet in een keer met niet meer dan een paar venster en draaien tegelijk. Ik gebruik AOL en onlangs draadloze gegaan met een Netgear draadloze router modem vak ding. Ik heb 24.32 GB vrije ruimte met een totale capaciteit van 38,15 GB. Ik heb een controle op de computer en ze zei dat ik 256 MB geheugen. Het virtuele geheugen instelling pagina werd vastgesteld op een maximum van 382 door de volgende instructies op Microsoft helpen. Ik gebruik Windows XP Amy kan bieden me een advies over hoe je mijn computer draait effectief opnieuw. Ik heb alle informatie die ik denk dat relevant kan zijn, maar in werkelijkheid heb geen idee dus ben blij om te antwoorden op vragen in om deze gesorteerd. Alle hulp en input welkom Bedankt Anja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet meer geheugen zou ik zeggen, 256 MB geheugen op XP is een absolute minimum
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| hoe kom ik aan meer geheugen? Ik weet dat er verschillende soorten geheugen (of tenminste ik denk dat er zijn), wat krijg ik, hoeveel gaat het kosten, enz. |
|
| |||
| |||
| Download CPU-Z uit HIER dat zal u vertellen het type geheugen u hebt, zodra we weten kunnen we de rest
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb van 256 MB SDRAM Is elke andere informatie nodig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw pc is het gebruik van virtueel geheugen (pagina-bestand op de harde schijf), omdat u bijvoorbeeld een kleine hoeveelheid van het systeem geheugen (256MB).
Dus of kopen systeem meer geheugen of de grootte van de pagina file.From uw bericht lijkt het alsof je al steeg de omvang van de pagina-bestand naar de aanbevolen grootte en u bent nog steeds nagged niet over voldoende zodat het kopen van meer systeem geheugen is goed advice.You kunt natuurlijk de grootte van het bestand pagina verder, maar als je wilt betere prestaties kopen systeem meer geheugen, 256MB is vrij laag een andere 256MB wouldnt worden te duur. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Ik stel voor dat je om 1 GB of ten minste 512 MB voor ur ram bt U moet knw Wat is de versie is het 100 of 133 (meestal nieuwe pc's wordt met behulp van 133) en nog een ding proberen te controleren ur taakmanager wen u voelt de computer is achtergebleven en ga naar het tabblad performance.see indien ur commit charge is groter dan ur fysieke geheugen. zo ja dan moet u verhogen ur ram. |