![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er totalt nybegynner (med andre ord ingen techno snakk bli forstått) arbeider med et formål bygget grunnleggende PC. Jeg har konstant virtuelt minne advarsler dukker opp på dataskjermen, og får ikke arbeide mer enn internett på en gang med ikke mer enn et par vinduet oppe og kjører på en gang. Jeg bruker AOL og har nylig gått trådløst med en NETGEAR trådløs router modem boksen ting. Jeg har 24.32 GB ledig plass fra en total kapasitet på 38,15 GB. Jeg gjorde en sjekk på datamaskinen, og det sies at jeg har 256 MB minne. Det virtuelle minnet innstillingen side er satt til maksimum 382 ved å følge instruksjonene på microsoft hjelp. Jeg bruker Windows XP Kan Amy en tilby meg råd om hvordan du kan få maskinen min kjører effektivt igjen. Jeg har all informasjonen jeg tror kan være relevant, men i sannhet aner ikke så er glad for å svare på noen spørsmål for å få dette sorteres. All hjelp og innspill velkommen Takk Anja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger mer minne jeg vil si, 256 MB minne på XP er et minimum
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hvordan får jeg mer minne? Jeg vet at det er forskjellige typer minne (eller i det minste tror jeg det er), hva får jeg, hvor mye vil det koste osv. |
|
| |||
| |||
| Last ned CPU-Z fra HER som forteller deg hvilken type minne du har, når vi finner ut vi kan fastslå resten
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har 256 MB av SDRAM Er annen informasjon som trengs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCen bruker virtuelt minne (side fil på harddisken), fordi du har en så liten andel av system minne (256 MB).
Så enten kjøpe mer system minne eller øke størrelsen på siden file.From innlegget ditt ser det ut som om du allerede har økt størrelsen på side filen til anbefalt størrelse og du fremdeles får nagged om ikke å ha nok til å kjøpe mer system minnet er godt advice.You kan selvsagt øke størrelsen på side filen videre, men hvis du vil ha bedre ytelse kjøpe mer system minne, 256 MB er ganske lav annen 256MB wouldnt være for kostbart. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Jeg foreslår at du for å sette 1 GB eller minst 512 MB for ur ram bt u må knw wat er den versjonen er det 100 eller 133 (stort sett nye PCer bruker 133) og en ting til å se ur Oppgavebehandling Wen u føler datamaskinen er lagging og gå til kategorien performance.see hvis ur forplikte kostnader er større enn ur fysisk minne. Hvis ja enn u bør øke ur ram. |