![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg vil til at designe en pc og vil omfatte Intel Quad Core Q6600 og Corsair Dominator 2GB 2x1GB 1066Mhz og 728MB BFG PCI-Express GF 8800GTX. Nu er mit problem er, hvad der er den ideelle Windows Vista til at installere. Jeg vil gerne købe Home Premium, men ved ikke, om det 32Bit eller 64Bit. Kunne nogen venligst hjælpe mig med dette valg og forklare forskellen mellem de 32 og 64Bit, fordi jeg ikke kender ![]() Tnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du vil bruge software, der benytter sig af 64bit så valget er indlysende, ellers at spare besværet bare 32bit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror også, at 64 bit kan tage mere end 2 gigabyte ram?
| |||
| |||
| Altså, hvor meget RAM gør 64Bit brug for? Også, fra hvad jeg kunne se, jeg tror, at jeg kommer til 32Bit. |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker på, hvor meget det må jeg ville mene en mønje af 1 gig og 64, men kan tage et max på 4 gig? |
|
| |||
| |||
| Jeg behøver ikke 4Gig RAM, så jeg vil holde mig til den 32Bit. |
|
| |||
| |||
| Vista suk gav mig mareridt, og det var 32 bit kan ikke forestille mig, hvordan den 64 bit version vil løbe ud over hastigheden øges. Vista virkelig p *** mig ned i couldnt spille LAN med Red Alert 2 forårsage det gør ikke støtte IPX selv om det ville være westwoods skyld, men alligevel. Jeg har fået et 7 blå skærme. men hey, du kender, hvis du køber 32 bit, du får den 64 bit gratis, du bare nødt til at betale for levering meget billigt. prøve både selv for mig var det en 7 timer installere (var nødt til at re-installere årsag didnt work) og efter som 4 mounths i unistalled det og lægge Windows XP Pro på. |
|
| |||
| |||
| Tak til alle. I henhold til, hvad du siger, skal jeg ikke købe Vista, men jeg har experiance med Vista, og efter min mening alt virkede fint. Så jeg vil få det med sikkerhed. |
|
| |||
| |||
| For den meget lille forskel iin pris, hvorfor ikke bare få 64bit? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 September 2009 12:52 |
| 32bit XP og 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 december 2008 10:54 |
| Hvad er forskellen mellem Windows Vista 32bit og 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 november 2008 01:14 |
| Vista 32bit eller 64bit | headnet15 | Windows-operativsystemer | 3 | 26 november 2007 05:33 |
| Hjælp med at installere vista 64bit over Windows 32bit, kan du hjælpe! | hodgey1968 | Windows-operativsystemer | 4 | 16 oktober 2007 10:01 |
| Thread Tools | |
| |