![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen menossa mittatilaustyönä tietokoneen ja aikoo sisällyttää Intel Quad Core Q6600 ja Corsair Dominator 2GB 2x1GB 1066MHz ja 728MB BFG PCI-Express-GF 8800GTX. Nyt minun ongelmani on, mikä on ihanteellinen Windows Vistan asentaa. Haluaisin ostaa Home Premium, mutta eivät tiedä, onko 32bit tai 64bit. Voi kuka tahansa haluta auttaa minua tämän valinnan ja selittää ero 32 ja 64-bittinen, koska en tiedä ![]() Tnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos aiot käyttää ohjelmistoa, joka hyödyntää 64bit niin valinta on selvä, muuten säästää vaivaa vain saada 32bit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen myös sitä mieltä, että 64-bittinen voi kestää yli 2 keikoilla RAM-muistia?
| |||
| |||
| Niin, kuinka paljon muistia ei 64Bit tarvetta? Myös, mitä olen nähnyt, olen sitä mieltä, että olen menossa 32Bit. |
|
| |||
| |||
| IM ole varma, kuinka paljon se tarvitsee Luulen mönjä 1 keikka ja 64, mutta voi olla max 4 keikka? |
|
| |||
| |||
| En tarvitse 4Gig RAM-muistia, joten aion kiinni 32Bit. |
|
| |||
| |||
| Vista huokaus antoi minulle painajaisia ja se oli 32-bittinen ei voi kuvitella, miten 64-bittinen versio suorittaa lisäksi nopeus kasvaa. Vista oikeastaan ei p *** me off I couldnt pelata lähiverkossa Red Alert 2 aiheuttaa se ei tue IPX, vaikka se olisi westwoods vika, mutta silti. Olen saanut kuin 7 sininen näyttöjä. mutta hei tiedät jos ostat 32 bittinen saat 64 bittinen vapaata juuri tarvitse maksaa toimituksen erittäin halpoja. kokeile molempia, vaikka minulle se oli 7 tuntia asentaa (oli asennettava uudelleen aiheuttaa didnt work) ja jälkeen päin 4 mounths I unistalled se ja laittaa Windows XP Pro on. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille. Mukaan, mitä te sanotte, minun ei pitäisi ostaa Vista, mutta olen experiance Vistan kanssa ja mielestäni kaikki toimi hienosti. Niin minä saan sen varmasti. |
|
| |||
| |||
| On hyvin pieni ero Iin hinta miksi ei vain saada 64bit? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 19 syyskuu 2009 12:52 |
| 32bit XP ja 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22. Joulukuu 2008 10:54 |
| Mitä eroa on Windows Vista 32bit ja 64bit? | hitman0042 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 24. marraskuu 2008 01:14 |
| Vista 32bit tai 64bit | headnet15 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 26. marraskuu 2007 05:33 |
| Ohje asennettaessa näköala 64bit Windows 32bit, auta! | hodgey1968 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 16. lokakuu 2007 10:01 |
| Thread Tools | |
| |