![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, ik ga op maat bouwen van een PC en zal ook de Intel Quad Core Q6600 en de Corsair Dominator 2GB 2x1GB 1066MHz en het 728MB PCI-Express BFG GF 8800GTX. Nu mijn probleem is wat is de ideale Windows Vista te installeren. Ik zou willen kopen Home Premium, maar weet niet of de 32Bit of de 64Bit. Kan iemand aub me helpen met deze keuze en leg het verschil tussen de 32 en 64Bit want ik weet het niet
![]() Tnx |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als je gaat gebruiken software die gebruik maakt van 64bit vervolgens de keuze is duidelijk, anders op te slaan gedoe just get 32bit.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik denk ook dat 64-bits kan meer dan 2 optredens van de ram?
|
|||
|
|||
|
Ja, hoeveel RAM doet de 64Bit nodig? Ook, van wat ik kon zien, ik denk dat ik ga voor de 32Bit.
|
|
|
|||
|
|||
|
im niet zeker hoeveel moet ik denk dat een minimumprijs van 1 gig en 64, maar kan een max van 4 gig?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik hoef niet 4Gig RAM, dus ik zal houden aan de 32Bit.
|
|
|
|||
|
|||
|
Vista zucht gaf me nachtmerries en dat was 32 bits kan zich niet voorstellen hoe de 64-bits versie zal naast de snelheid toenemen. Vista echt p *** me i couldnt play LAN met Red Alert 2 veroorzaken doesnt ondersteuning ipx hoewel dat zou westwoods schuld maar toch. Ik heb zoals 7 blauwe schermen. maar ja je weet wanneer je de 32 bits je de 64 bits gratis je hoeft alleen te betalen voor de levering heel goedkope. proberen beide hoewel voor mij was het een 7 uur installeren (moest opnieuw installeren oorzaak didnt work) en na, zoals 4 mounths i unistalled en die windows xp pro op.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dank u wel voor iedereen. Volgens wat u zegt, ik zou niet de Vista kopen, maar ik heb ervaring met Vista en naar mijn mening alles werkte prima. Dus ik zal het zeker.
|
|
|
|||
|
|||
|
Voor de zeer kleine verschil Iin prijs waarom niet gewoon de 64bit?
|