![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin hei kaikille, tämä on minun ensimmäinen viesti ja valitettavasti ole paras olosuhteissa. Olen viime aikoina tehnyt tämän tietokoneen avulla ystävälle, ja asentanut 64 bittinen versio Windows Vista Home Premium. Aluksi asiat olivat hienoja, mutta kun vähän aikaa i alkoi kokemusta lockups, missä hakemukset olisi jäätyä jostain aika 2-15 minuuttia ennen paluuta normaaliin. Omat tiedot ovat seuraavat: AMD x2 6000 + Geil 2GB ram @ 800MHz HÄNEN ATI Radeon 3850 Pro Windows Vista Home Premium (64 bit) Haluaisin saada tämän ongelman ratkaistua mahdollisimman pian, koska se estää minua asentamasta minun ohjelmia jne. Windows ei ole vakaa tarpeeksi kauan saada mitään tehdä. Kiitos apua kuka tahansa voi antaa minulle, ja yritä kohdella minua kuin joku, joka tietää hyvin vähän tietokoneita - koska uskon kuuluvat tähän luokkaan |
|
| |||
| |||
| napsauta Käynnistä-> Ohjauspaneeli-> Valvontatyökalut-> valitse tapauksessa katsojan etsiä virheitä viimeksi 24 tuntia -> oikeus napsauta niitä -> valitse "näytä kaikki" voit oikeus napsautat oikeusasteessa ja valitse Ominaisuudet: Tapahtuma -> pitäisi antaa teille käsityksen siitä, mikä aiheuttaa sen. Jos haluat lähettää Tapahtuma ID = Tämä voidaan yleensä kertoa teille, mitä se on, ja vaikka mitä tarvitsee korjata se useimmissa tapauksissa Voit myös siirtyä http://www.eventid.net ja juuri kirjoita tunnus |
|
| |||
| |||
| Tapahtuma ID 1002 - Lähde: hakemuksen jumittua Äänet noin oikea minulle. Kaikki auttaa paljon! |
|
| |||
| |||
| Olen harkitsee ostaa Windows XP nyt todella ... tämä ongelma on uskomatonta ja minulla ei ole oikeastaan löytää ratkaisu. Ennen kuin ostaa xp i todella haluamme varmistaa, että tämä on näköala ongelma eikä jotakin tekemistä minun laitteistoa. Jos te voitte auttaa minua joko korjattava näköala tai auttaa minua varmista, että se on näköala ongelma, olisin hyvin kiitollinen. En halua mennä ulos ja rahaa XP vain selvittää, se ei toimi kunnolla! kiitos paljon:) |
|
| |||
| |||
| Perusasetuksen ratkaisu on todennäköisesti lähetetty jonnekin näiden foorumien kuitenkin En ole varma, kun olen juuri liittynyt täällä, enkä ole 100% tuttuja. Otan tarkastella ja muokata, jos löytyy, tai ehkä joku, joka on jo jonkin aikaa voi tarjota linkkiä. Yleisin syy on huono RAM, sinun pitäisi yrittää poistaa yksi kiinni ja katso jos ongelma jatkuu, jos sitä ei korvata, että kepin ja poistaa muut kiinni. Sinun tulisi myös suorittaa Memtest (noin viallinen RAM voi kulkea memtest) Lisäksi olisi varmistettava, että kaikki kuljettajat ovat ajan tasalla, olen nähnyt tämän virheen vanhojen verkon ohjaimet sekä 3rd party työkalupalkkeja ja BHO: n (Browser Helper Objects). tai Voit tarkistaa ja katsoa, jos järjestelmässä luonut Minidump. Siirry C: \ windows \ minidump.dmp -> lataa tiedosto tästä saadaksesi analyysin klemmari kuvake edellä tämä ikkuna. Sitten joku voi ladata ja debug se, mitä kuljettaja tai sovellukset ovat virhesanoman |
|
| |||
| |||
| Hmm, joka on mielenkiintoinen, ystäväni ehdotti tarkkailun minun RAM too. Toivon, että tämä on ongelma, koska se on helposti korjattavissa. I'll ajaa memtest ja yritä sitten poistaa moduulin. Myös Tarkistin, että Minidump ja ei-tiedosto C: \ windows \ minidump.dmp C: \ Windows \ ei ole "minidump.dmp", I'll olettaa, että on hyvä asia. Kiitos vastauksesta, I'll start tarkkailun minun RAM-muistia. |
|
| |||
| |||
| Hmm I fiddled kanssa ram, yrittää muutamia erilaisia yhdistelmiä ja uskon selville, mikä ongelma oli: Minulla oli ram moduulit väärä lähtö joka estää niitä käynnistymästä kaksikäyttötuotteiden kanava-tilassa! Nyt on vain poliisivankila asentamista Crysis ... Uskon, että on vain levy tai jotain |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Out kiinnostaa, oli olemassa erityinen syy, miksi olet asentanut Vista 64bit? .... koska se on hyvin tiedossa, monet kuljettajan kysymyksiä, kuten on XP: n 64bit versio.
| |||
| |||
| En ollut tietoinen mistään komplikaatioita kerrallaan. Sain neuvoja uudet rakentaa toisesta tietokoneesta foorumina, ja se on suunnattu 64-bittinen. |
|
| |||
| |||
| Tässä tapauksessa minun neuvot olisivat menettää 64bit versio ja asentaa 32bit yksi. Olet tapana pahoillani |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Firefox ei vastaa! | maapähkinä | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 11th Jun 2009 19:12 |
| Vista sanoo Display Driver lopetti vastaamisen ja on elpynyt | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 20th Mar 2009 13:00 |
| Vista Ei Explorer jälkeen uudelleen | kapasa | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 20th Feb 2009 06:41 |
| Explorer Ei Vastaaminen-ohjeet. . | Spunked | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 3. Lokakuu 2008 11:53 |
| Onko Vista tulevat Internet Explorer? | Compasky | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 16. Jan 2008 04:14 |
| Thread Tools | |
| |