mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista 64 - explorer reageert niet

Reply

Thread Tools
Old 29 december 2007, 16:46
Lid Fractie

Default Vista 64 - explorer reageert niet

Ten eerste hey iedereen, dit is mijn eerste post en helaas niet in de beste omstandigheden. Ik heb onlangs maakte deze computer met de hulp van een vriend, en de installatie van de 64-bits versie van Windows Vista Home Premium.

Op het eerste dingen zijn goed, maar na een tijdje begon ik te ervaren lockups, waar mijn toepassingen zou bevriezen voor een duur van 2-15 minuten voor het terugkeren naar normaal.

Mijn specs zijn als volgt:
AMD X2 6000 +
Geil 2GB RAM @ 800MHz
HIS ATI Radeon 3850 Pro
Windows Vista Home Premium (64 bits)

Ik wil graag dit probleem zo spoedig mogelijk, omdat het voorkomen van mij uit het installeren van mijn programma's etc als Windows niet stabiel is lang genoeg om er iets gebeuren.

Bedankt voor alle hulp kan iedereen me, en probeer te behandelen me als iemand die weet heel weinig van computers - want ik denk dat ik val in die categorie
Old 29 december 2007, 18:53
Lid Fractie

klikt u op Start-> Configuratiescherm-> Systeembeheer-> selecteer Logboekinzage

zoeken naar fouten in de laatste 24 uur -> klik met de rechtermuisknop hen -> selecteer 'toon alle gevallen'

kunt u met de rechtermuisknop klikt u op elk exemplaar en selecteer evenement eigenschappen -> moet je een idee geven van wat de oorzaak is van het.

Als je wilt na de gebeurtenis-id = Dat kan meestal vertellen u precies wat het is, en zelfs wat je moet oplossen in de meeste gevallen

u kunt ook naar http://www.eventid.net en typt u de ID
Old 30 dec 2007, 12:37
Lid Fractie

Event ID 1002 - Bron: toepassing hangen

Geluiden over recht op mij.

Alle hulp zeer gewaardeerd!
Old 30 december 2007, 14:58
Lid Fractie

Ik ben overweegt de aanschaf van een exemplaar van Windows XP nu eigenlijk ... dit probleem is ongelooflijk en ik ben niet echt een oplossing. Voordat ik xp ik wil ervoor zorgen dat dit een vista probleem en niet iets te doen met mijn hardware.
Als jullie me kunnen helpen, hetzij fix Vista of me helpen ervoor te zorgen dat het een vista probleem, ik zou zeer dankbaar zijn. Ik wil niet om uit te gaan en geld uitgeven op XP alleen om uit te vinden dat werkt niet goed gekomen!

thanks a lot:)
Old 30 december 2007, 17:59
Lid Fractie

De fundamentele oplossing is waarschijnlijk gepost ergens op deze forums maar ik weet niet waar, zoals ik zojuist toegetreden tot hier en ik ben niet 100% bekend. Ik kom een kijkje nemen en te bewerken hier als gevonden, of misschien iemand die al een tijdje kan een link. De meest voorkomende oorzaak is een slechte RAM, je moet proberen een stokje te verwijderen en te kijken of het probleem zich blijft voordoen, indien dit het geval is, vervangt die stok en verwijder de andere stok. U moet ook memtest draaien (enkele defecte RAM kan memtest) Je moet ook zorgen dat al uw drivers zijn up-to-date, ik heb deze fout uit oude netwerkadapterstuurprogramma's evenals 3rd party werkbalken en BHO's (Browser Helper Objects).

of

U kunt controleren en zien wanneer uw systeem een Minidump. Ga naar C: \ windows \ minidump.dmp -> uploaden van het bestand hier voor analyse met behulp van de paperclip icoon boven dit venster. Dan iemand kunt downloaden en debuggen om te zien welke chauffeur of toepassingen zijn die de fout
Old 31 december 2007, 12:25
Lid Fractie

Hmm dat is interessant, een vriend van mij gesuggereerd controle mijn RAM ook. Ik hoop dat het probleem want dat is gemakkelijk verholpen. Ik run een memtest en probeer het verwijderen van een module.

Ik heb ook voor een minidump en er is geen bestand in C: \ windows \ minidump.dmp
In C: \ Windows \ er is geen "minidump.dmp", ik neem aan dat het een goede zaak.

Bedankt voor het antwoord, ik zal beginnen met het controleren van mijn RAM.
Old 1 januari 2008, 05:50
Lid Fractie

Hmm ik ten onrechte premies met de ram, en probeer een paar verschillende combinaties en ik denk dat ik erachter wat het probleem was: ik had mijn ram-modules in de verkeerde slots die hen uitgevoerd in dual-channel-modus!

Nu heb ik slechts een arrestantenlokaal installeren Crysis ... Ik denk dat dat moet gewoon de disc of iets
Old 1 januari 2008, 07:27
Donor Groep

Uit interesse, is er een specifieke reden waarom je geïnstalleerde Vista 64bit? .... als het is bekend om zijn vele bestuurder kwesties, als er inderdaad in de XP 64bit versie.

Tenzij u specifieke redenen voor het gebruik van dit, de 32bit versie zou een stuk veiliger en meer stabiele oplossing.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 januari 2008, 07:29
Lid Fractie

Ik was niet op de hoogte van eventuele complicaties op het moment. Ik kreeg advies over mijn nieuwe bouwen vanaf een andere computer forum, en was gericht op 64-bits.
Old 1 januari 2008, 08:03
Donor Groep

In dat geval is mijn advies zou zijn om het verlies van het 64bit versie en het installeren van de 32bit een.

You wont betreuren
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Firefox niet reageert! pinda Web Browsers & FTP Clients 0 11 jun 2009 19:12
Says Vista Display Driver meer reageert en heeft Geïnd pete21 Grafische Kaarten & Monitors 3 20 mrt 2009 13:00
Vista Niet Explorer Na herstarten kapasa Windows besturingssystemen 5 20 feb 2009 06:41
Explorer reageert niet-Help. . Spunked Virus, spyware & Security 5 3rd Oct 2008 11:53
Is Vista met Internet Explorer? Compasky Windows besturingssystemen 5 16 Jan 2008 04:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.