![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, minä tiedän tästä aiheesta on tehty kuolemaan, olen etsinyt foorumeissa ja niillä on useita eri vastauksia, sallikaa minun selittää dilema. Olen mekaanikko ja on paljon tietoja, jotka vain työtä xp, minulla on ollut hankkia uusi kannettava tietokone ja oli käytettävä paikallista elektroniikka ostoksia kuten olin £ 450 vouchures joka tapauksessa kaikki ne varastossa on näköala malleja, joten i sai Fujitsu AMILO LI171 käynnissä vista, nyt opend se ja heidän on kuljettajan cd sanomalla ohjaimet ja apuohjelmat sanomalla tuki Windows Vista, Microsoft XP Professional, niin tarkoittaako tämä, en voi uudelleen alustaa kiintolevy ja insatall XP Home Lisäksi ja käytä sitten ajuri CD reintall ohjaimet xp koska se tallentaa kaikki minun info sitten ja pelasta minut, joilla on kaksi läppäreissä minun työpöytä, anyhelp olisi hyvä, koska i dont tiedä varmasti, mitä olen tekemässä, mutta antaa minulle auton ja thats toinen juttu Kiitos ajastasi lukea tämän |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä voit laittaa XP: n se, kaikki kuljettajat tarvitset olisi valmistajien verkkosivuilla, luultavasti paras ensin tarkistaa vaikka.
| |||
| |||
| kiitos dave, i havnt tarkistanut sivuston Uskon kuljettajien cd, jossa sanotaan, että se tukee vista ja xp, niin luuletteko, että se on kaikki ajurit xp |
|
| |||
| |||
| Enemmän kuin todennäköistä, mate. Vaikka se ei luultavasti mene vain verkossa ja saada heidät. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Online kuljettajat myös olla ajan tasalla kuin CD-levylle.
|
| |||
| |||
| kiitos erittäin paljon apua, i am pois ostaa uuden version XP Pro koska tämä on foorumi cd sanoo, että se on ohjaimet, ja Fujitsu verkkosivuilla sanotaan, että se doesnt tukea XP: n, mutta cd sanoo, että se ei , niin antaa sen mennä |