mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista terug naar xp

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 12:48
Nieuw Lid Fractie

Default Vista terug naar xp

hallo allemaal, ik weet dat dit onderwerp is gedaan om de dood, ik heb de forums gezocht en hebben veel gemengde antwoorden, laat het me uitleggen mijn dilema.
Ik ben een monteur en hebben veel van de gegevens die werkt alleen op XP, ik had een nieuwe laptop kopen en moest een lokale elektronica winkel te gebruiken als i £ 450 in vouchures had eigenlijk alles wat ze voorraad is vergezicht modellen, dus ik heb een Fujitsu AMILO LI171 draait Vista, nu opend het en hun is een driver CD te zeggen drivers en hulpprogramma's zeggen ondersteuning voor Windows Vista, Microsoft XP professional, dus betekent dat ik kan opnieuw formatteren van de harde schijf en insatall XP Home Daarnaast en gebruik vervolgens de driver cd naar reintall drivers voor xp, omdat dit zou redden toen al mijn info en red mij te moeten twee laptops hebben op mijn bureau, zou anyhelp worden gewaardeerd, zoals i dont zeker weten wat ik doe, maar geef me een auto en goed thats een ander verhaal , Bedankt voor de tijd heeft om te lezen dit
Old 8 december 2007, 12:53
Administrator Group

Ja je kan XP op, gaan alle stuurprogramma's die u nodig hebt moet worden op de fabrikanten website, waarschijnlijk het beste om te controleren eerste hoor.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 december 2007, 12:55
Nieuw Lid Fractie

Thanks Dave, ik havnt gecontroleerd de site als ik denk dat ik heb de drivers cd die zegt dat het ondersteunt Vista en XP, dus denk je dat hij zal moeten alle drivers voor xp
Old 8 december 2007, 13:09
Administrator Group

Meer dan waarschijnlijk stuurman.

Zelfs als het niet je kan waarschijnlijk gewoon online gaan en ze vinden.
Old 8 dec 2007, 14:20
Donor Groep

Online chauffeurs zullen ook meer up to date is dan op een cd.

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Old 8 december 2007, 14:25
Nieuw Lid Fractie

Hartelijk dank voor de hulp, ik ben af te kopen van een nieuwe versie van XP Pro als deze is het platform de cd zegt dat het stuurprogramma's voor op fujitsu website staat dat het doesnt ondersteuning XP op de cd, maar zegt dat het doet , dus zal het een go
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Back-up krijgt u een back-up? linasita Algemene programmatuurnoot Chat 3 2 november 2009 08:55
How to Get Vista Taakbalk & Quicklaunch Terug in Windows 7 philthomas Windows besturingssystemen 1 De 7 juni 2009 09:28
Het verwijderen van Grub dan Deïnstalleren Kubuntu om terug te gaan naar Vista? Hybr! D Linux & Alternative OS 17 30 Jan 2009 17:57
Van Vista naar XP HistoryGirl Windows besturingssystemen 9 9 Jan 2009 17:25
Van Vista naar XP HistoryGirl Windows besturingssystemen 2 15 nov 2008 11:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.