![]() |
|
| |||
| |||
| hallo allemaal, ik weet dat dit onderwerp is gedaan om de dood, ik heb de forums gezocht en hebben veel gemengde antwoorden, laat het me uitleggen mijn dilema. Ik ben een monteur en hebben veel van de gegevens die werkt alleen op XP, ik had een nieuwe laptop kopen en moest een lokale elektronica winkel te gebruiken als i £ 450 in vouchures had eigenlijk alles wat ze voorraad is vergezicht modellen, dus ik heb een Fujitsu AMILO LI171 draait Vista, nu opend het en hun is een driver CD te zeggen drivers en hulpprogramma's zeggen ondersteuning voor Windows Vista, Microsoft XP professional, dus betekent dat ik kan opnieuw formatteren van de harde schijf en insatall XP Home Daarnaast en gebruik vervolgens de driver cd naar reintall drivers voor xp, omdat dit zou redden toen al mijn info en red mij te moeten twee laptops hebben op mijn bureau, zou anyhelp worden gewaardeerd, zoals i dont zeker weten wat ik doe, maar geef me een auto en goed thats een ander verhaal , Bedankt voor de tijd heeft om te lezen dit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja je kan XP op, gaan alle stuurprogramma's die u nodig hebt moet worden op de fabrikanten website, waarschijnlijk het beste om te controleren eerste hoor.
| |||
| |||
| Thanks Dave, ik havnt gecontroleerd de site als ik denk dat ik heb de drivers cd die zegt dat het ondersteunt Vista en XP, dus denk je dat hij zal moeten alle drivers voor xp |
|
| |||
| |||
| Meer dan waarschijnlijk stuurman. Zelfs als het niet je kan waarschijnlijk gewoon online gaan en ze vinden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Online chauffeurs zullen ook meer up to date is dan op een cd.
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor de hulp, ik ben af te kopen van een nieuwe versie van XP Pro als deze is het platform de cd zegt dat het stuurprogramma's voor op fujitsu website staat dat het doesnt ondersteuning XP op de cd, maar zegt dat het doet , dus zal het een go |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Back-up krijgt u een back-up? | linasita | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| How to Get Vista Taakbalk & Quicklaunch Terug in Windows 7 | philthomas | Windows besturingssystemen | 1 | De 7 juni 2009 09:28 |
| Het verwijderen van Grub dan Deïnstalleren Kubuntu om terug te gaan naar Vista? | Hybr! D | Linux & Alternative OS | 17 | 30 Jan 2009 17:57 |
| Van Vista naar XP | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 9 | 9 Jan 2009 17:25 |
| Van Vista naar XP | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 2 | 15 nov 2008 11:28 |
| Thread Tools | |
| |