mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista terug naar xp

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 12:48
Nieuw Lid Fractie

Default Vista terug naar xp

hallo allemaal, ik weet dat dit onderwerp is gedaan om de dood, ik heb de forums gezocht en hebben veel gemengde antwoorden, laat het me uitleggen mijn dilema.
Ik ben een monteur en hebben veel van de gegevens die werkt alleen op XP, ik had een nieuwe laptop kopen en moest een lokale elektronica winkel te gebruiken als i £ 450 in vouchures had eigenlijk alles wat ze voorraad is vergezicht modellen, dus ik heb een Fujitsu AMILO LI171 draait Vista, nu opend het en hun is een driver CD te zeggen drivers en hulpprogramma's zeggen ondersteuning voor Windows Vista, Microsoft XP professional, dus betekent dat ik kan opnieuw formatteren van de harde schijf en insatall XP Home Daarnaast en gebruik vervolgens de driver cd naar reintall drivers voor xp, omdat dit zou redden toen al mijn info en red mij te moeten twee laptops hebben op mijn bureau, zou anyhelp worden gewaardeerd, zoals i dont zeker weten wat ik doe, maar geef me een auto en goed thats een ander verhaal , Bedankt voor de tijd heeft om te lezen dit
Old 8 december 2007, 12:53
Administrator Group

Ja je kan XP op, gaan alle stuurprogramma's die u nodig hebt moet worden op de fabrikanten website, waarschijnlijk het beste om te controleren eerste hoor.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 december 2007, 12:55
Nieuw Lid Fractie