![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg vet at dette temaet er blitt gjort til død, jeg har søkt forumet og har mange blandede svar, la meg forklare mitt dilema. Jeg er en mekaniker og har mye data som bare fungerer på XP, har jeg måtte kjøpe en ny laptop og måtte bruke en lokal elektronikk butikken som jeg hadde £ 450 i vouchures, allikevel alt de lager er vista modeller, så jeg fikk en Fujitsu amilo LI171 kjører Vista, har nå opend den opp og er en driver cd sier driverne og verktøyene si støtte for Windows Vista, Microsoft XP Professional, så betyr det jeg kan re-formatere harddrive og insatall XP Home tillegg og deretter bruke driver cd til reintall drivere for xp som dette ville lagre alle mine info deretter og spar meg å måtte ha to bærbare datamaskiner på bordet, anyhelp ville være verdsatt, så jeg dont vite sikkert hva jeg gjør, men gi meg en bil og godt dvs en annen historie Takk for at du tok deg tid til å lese dette |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du kan legge XP på den, vil alle driverne du trenger bør være på produsentens nettside, trolig best å sjekke første skjønt.
| |||
| |||
| takket Dave, jeg havnt kontrollert område som jeg tror jeg har driverne cd som sier at den støtter Vista og XP, så tror du at det vil ha alle drivere for xp |
|
| |||
| |||
| Mer enn sannsynlig kompis. Selv om det ikke kan nok bare gå på nettet og få dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Online driverne vil også være mer oppdatert enn på en CD.
|
| |||
| |||
| Tusen takk for hjelpen, er jeg av å kjøpe en ny versjon av XP Pro som dette er den plattformen CD sier det har drivere for, på Fujitsu nettside står det at det ikke støtter XP på den, men cd sier at det gjør det , så gir den en gå |