rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Computer Software > Windows Operating Systems

Register

Vista do XP

Reply

Narzędzia wątku
Old 8 grudnia 2007, 12:48
Nowe państwa grupy

Default Vista do XP

hi all, wiem ten temat zostało zrobione do śmierci, mam przeszukała forum i wiele mieszanych odpowiedzi, pozwól mi wyjaśnić moje dilema.
Jestem mechanikiem i dużo danych, które działa tylko na xp, i musieli kupić nowy laptop i musiał skorzystać z lokalnego sklepu elektroniki miałem £ 450 w vouchures, mimo wszystko, co stanie się Vista modeli, tak i dostałem fujitsu Amilo LI171 uruchomiony Vista teraz opend to i to ich kierowcy cd powiedzenie mówi sterowników i narzędzi wsparcia dla systemu Windows Vista, Microsoft XP Professional, to czy oznacza to, że mogę ponownie formatowania dysków twardych i insatall XP Home Ponadto, a następnie użyć sterownika CD reintall sterowników xp jak to zapisać wszystkie moje informacje, a następnie zapisać do mnie mając na dwa laptopy na moje biurko, anyhelp byłoby docenić, jak i dont know for sure what I am doing, ale mi samochód i dobrze thats inna historia , Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego
Old 8 grudnia 2007, 12:53
Administrator Group

Default Vista do XP

Tak, możesz umieścić go na XP, wszelkie potrzebne sterowniki powinny być na stronie producenta, najlepiej sprawdzić najpierw though.

My System: Hybr! D

Procesor (y):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Płyta główna:
HP nForce 560
Pamięć RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Karta graficzna (y):
Nvidia 7150M Onboard Zintegrowanego
Karta dźwiękowa:
Onboard 5.1 Zintegrowanego
Hard Drive (s):
250 GB 5400RPM SATA300
Optical Drive (s):
18x CD / DVDRW DL-ATA
Case / PSU:
Stock HP
Chłodzenie:
Stock HP
Sieć / Internet:
Nic 10/100 / 10MB Virgin Kabel
Monitor (y):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (-y):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 grudnia 2007, 12:55
Nowe państwa grupy

Default Vista do XP