mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Vista tillbaka till xp

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 12:48
New Member Group

Default Vista tillbaka till xp

Hej alla, jag vet att detta ämne har gjorts till döden, jag har sökt i forumen och har många blandade svar, låt mig förklara mitt dilema.
Jag är mekaniker och har många uppgifter som endast fungerar på xp, jag har varit tvungen att köpa en ny laptop och var tvungen att använda en lokal elektronik butik som jag hade £ 450 i vouchures egentligen alla de bestånd som är Vista-modeller, så jag har en Fujitsu Amilo LI171 kör vista, nu har opend upp och är en drivrutin cd säga förare och verktyg säga stöd för Windows Vista, Microsoft XP Professional, så betyder det kan jag åter formatera hårddisken och insatall XP Home Dessutom och sedan använda den CD till reintall drivrutiner för XP eftersom det skulle spara alla mina info då och rädda mig med att ha två bärbara datorer på mitt skrivbord, anyhelp skulle uppskattas, så jag vet inte säkert vad jag gör, men ge mig en bil och väl thats en annan historia Tack för att du tog dig tid att läsa detta
Old 8 december 2007, 12:53
Administrator Group

Ja du kan sätta in XP på den, alla drivrutiner du behöver bör ligga på tillverkarna webbplats, troligen bäst att kontrollera först dock.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 december 2007, 12:55
New Member Group