mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Vista tillbaka till xp

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 12:48
New Member Group

Default Vista tillbaka till xp

Hej alla, jag vet att detta ämne har gjorts till döden, jag har sökt i forumen och har många blandade svar, låt mig förklara mitt dilema.
Jag är mekaniker och har många uppgifter som endast fungerar på xp, jag har varit tvungen att köpa en ny laptop och var tvungen att använda en lokal elektronik butik som jag hade £ 450 i vouchures egentligen alla de bestånd som är Vista-modeller, så jag har en Fujitsu Amilo LI171 kör vista, nu har opend upp och är en drivrutin cd säga förare och verktyg säga stöd för Windows Vista, Microsoft XP Professional, så betyder det kan jag åter formatera hårddisken och insatall XP Home Dessutom och sedan använda den CD till reintall drivrutiner för XP eftersom det skulle spara alla mina info då och rädda mig med att ha två bärbara datorer på mitt skrivbord, anyhelp skulle uppskattas, så jag vet inte säkert vad jag gör, men ge mig en bil och väl thats en annan historia Tack för att du tog dig tid att läsa detta
Old 8 december 2007, 12:53
Administrator Group

Ja du kan sätta in XP på den, alla drivrutiner du behöver bör ligga på tillverkarna webbplats, troligen bäst att kontrollera först dock.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 december 2007, 12:55
New Member Group

tack dave, i havnt kontrollerat område som jag tror jag har förarna cd som säger att den har stöd för Vista och XP, så tror du att det kommer att ha alla drivrutiner för XP
Old 8 december 2007, 13:09
Administrator Group

Mer än sannolikt kompis.

Även om det inte kan du nog bara gå online och få dem.
Old 8 december 2007, 14:20
Givargruppen

Online förare kommer också att vara mer aktuell än på en CD.

Mitt System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moderkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Grafikkort (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500 GB
Optisk enhet (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Mål / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Kylning:
Zalman CNPS9700NT
Nätverk / Internet:
dubbla gigabit / 20MB Cable
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 8 december 2007, 14:25
New Member Group

tack så mycket för hjälpen, jag bort att köpa en ny version av XP Pro som detta är den plattform CD säger att det har drivrutiner för på Fujitsus hemsida står det att det icke stöd xp på den men cd säger att den gör , så ger det en gå
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Tillbaka upp blir du säkerhetskopiera? alex General Software Chat 3 2 november 2009 08:55
Hur får man Vista Aktivitetsfältet & Quicklaunch Tillbaka i Windows 7 philthomas Windows-operativsystem 1 7 juni 2009 09:28
Ta bort Grub sedan Avinstallera Kubuntu att gå tillbaka till Vista? Hybr! D Linux & Alternativa OS 17 30 januari 2009 17:57
Från Vista tillbaka till XP HistoryGirl Windows-operativsystem 9 9 januari 2009 17:25
Från Vista tillbaka till XP HistoryGirl Windows-operativsystem 2 15 november 2008 11:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.