vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vista boot kysymys

Reply

Thread Tools
Old 5 joulukuu 2007, 19:05
Uusi Jäsen

Default Vista boot kysymys

Nyt kun sain takaisin työn Aloitin jopa minun PC ja sai käynnistysvalikon kanssa luettelon vaihtoehtoja valitse laite halusin käyttää käynnistyä minun PC.

Tähän asti Vista aloitettiin ilman tarvetta kehotetaan näin.

Olen valinnut kovalevyn vaihtoehto ja sitten vain kovalevy Olen omasta tietokoneesta ja kaikki oli OK siitä kohdasta.

Ideoita siitä, miten yksinkertaisesti saan PC käyttämään kiintolevyn automaattisesti uudelleen käynnistyä pikemminkin sitten ottaa kertoa sen itse aina I käynnistyä minun PC?

Juoksin käynnistysviestien korjaus tarkistaa, jos ei mitään ongelmia, mutta se kertoo kaiken C: \ is fine.

Kiitos apua.
Old 6 joulukuu 2007, 01:09
Rahoittajien ryhmän

Default Vista boot kysymys

mene bios (del käynnistyksen) ja löytää boot valikon poista kaikki boot laitteiden te dont käynnisty (eli kaikki paitsi kiintolevy). mutta jos kallistus poistaa niitä siirtää kiintolevyn luettelon ylimpänä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Juuri rakentaneet uusia PC: Käynnistä uudelleen ja Select Proper Boot Device Numero pcn00b CPUs, Emolevyt & RAM 1 16 marraskuu 2009 00:47
Ubuntu 6.06 Boot Issue Goran Linux & Alternative OS 0 17th Jun 2009 09:12
Dual boot XP ja Server 2003 kysymys! Apu Dave8282uk Windows-käyttöjärjestelmät 2 17th Jan 2009 11:11
Vista SP1 Asenna Issue. Ohje Please. LucasCu Windows-käyttöjärjestelmät 3 1. Sep 2008 13:47
Windows XP: n musta ruutu jälkeen boot-up (kovalevy kysymys?) hypnotoad521 Windows-käyttöjärjestelmät 3 16. Joulukuu 2007 17:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.