![]() |
|
| |||
| |||
| Vandaag toen ik terug van het werk ben ik begonnen met mijn pc en heb een boot-menu met een lijst van opties om te selecteren welk apparaat ik wilde gebruiken voor het opstarten van mijn pc. Tot vandaag Vista opgestart zonder dat moet worden gevraagd als dit. Ik selecteerde de harde schijf en vervolgens de enige harde schijf heb ik op mijn pc en alles was OK vanaf dat punt. Enig idee hoe ze moeten gewoon van mijn pc naar mijn harde schijf automatisch opnieuw op te starten veeleer dan te moeten vertellen dat ik mezelf iedere keer opstarten van mijn pc? Ik rende Startup Repair te controleren of er eventuele problemen, maar het zegt alles over de C: \ is prima. Bedankt voor alle hulp. |
|
| |||
| |||
| ga naar de bios (del bij het opstarten), en het boot-menu-opties en verwijder dan alle apparaten die u dont boot boot uit (dat wil zeggen alle, maar de harde schijf). Maar als u cant verwijderen verplaatsen harde schijf naar de top van de lijst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Net Gebouwd New PC: Reboot and Select Proper Boot Device Issue | pcn00b | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 16 november 2009 00:47 |
| Ubuntu 6.06 Boot Issue | Goran | Linux & Alternative OS | 0 | 17 jun 2009 09:12 |
| Dual boot XP en Server 2003! Help | Dave8282uk | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Jan 2009 11:11 |
| Vista SP1 installeren Issue. Help alsjeblieft. | LucasCu | Windows besturingssystemen | 3 | 1e Sep 2008 13:47 |
| Windows XP zwart scherm na het opstarten (harde schijf probleem?) | hypnotoad521 | Windows besturingssystemen | 3 | 16 dec 2007 17:06 |
| Thread Tools | |
| |