mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista støvel problemet

Reply

Thread Tools
Old 5 desember 2007, 19:05
New Member Group

I dag da jeg kom hjem fra arbeid startet jeg opp min PC og fikk oppstartsmenylisten med en liste over alternativer å velge hvilken enhet jeg ville bruke til å starte på min PC.

Frem til i dag Vista startet opp uten noe behov for å bli spurt som denne.

Jeg valgte harddisk, og deretter bare harddisk jeg har på min PC og alt var OK fra det punktet.

Noen ideer om hvordan du enkelt få PCen til å bruke harddisken automatisk igjen å støvel opp heller da å måtte fortelle det selv hver gang jeg starte på min PC?

Jeg kjørte Startdisk reparasjonsverktøyet for å se om det var noen problemer, men det står alt på C: \ er fin.

Takk for hjelp.
Old 6te Dec 2007, 01:09
Donor Group

gå inn i BIOS (del ved oppstart) og finne oppstartspartisjonen alternativmenyen deretter fjerne alle oppstartspartisjonen enheter du ikke starte opp fra (dvs. alle bortsett fra harddisken). Men hvis du skrånende fjerne dem flytte harddisken til toppen av listen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.