mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista og kompatibilitet problemer

Reply

Thread Tools
Old 17 juli 2007, 14:54
Ny Medlem Gruppen

Default Vista og kompatibilitet problemer

Hej
Jeg har netop i dag fået en ny computer - var meget tilfreds med min bærbare kører XP, men skærmen døde, og det var ikke værd at fastsætte så nu har en ny pc, der kører Vista, som jeg har ingen erfaring med.

Jeg har en Creative Zen Micro 6g og jeg vil gerne bruge Creative Media Source med, at - jeg kan ikke få den lagt op. Prøvede at installere den et par gange, og det bare ikke anerkender spilleren. Jeg er ikke forbundet til internettet på den nye endnu, fordi det plejer at anerkende mit modem, og jeg også har problemer med mit digitale kamera. Jeg har ikke selv forsøgt printeren endnu.

Har nogen nogen tips? Jeg har ikke lyst til at købe alle de nye eksterne enheder, når jeg ikke ønsker eller har brug for dem, og er tilbøjelig til bare at tage den blodige computer tilbage og prøve at få noget med XP.

Tak

Solsort
Old 17 juli 2007, 14:59
Administrator Gruppen

Velkommen til Vista ... : p

Jeg tror, dit kamera og printer skal arbejde med Vista pre-installeret drivere, bare sæt dem ind og se.

Med hensyn til MP3-afspilleren besøg af annoncer på hjemmesiden, må spilleren installere med Vistas inkluderet drivere, og du kan så være i stand til at tilføje sange manuelt, men hvis du vil bruge Creative Media Source-software har du brug for en opdateret version.

Samme for Modemdrivere, eller prøv at ringe til Deres internetudbyder for at få de nye drivere på CD, kan du sortere de andre driver / software spørgsmål via producenternes hjemmesider efter.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 juli 2007, 15:04
Ny Medlem Gruppen

Modemet er en gammel en, og jeg har allerede undersøgt dette - ikke opdaterede drivere, så jeg har bestilt en ny en fra min internetudbyder - ikke mening om at, som, ligesom jeg sagde, det var gammelt og alligevel er nødvendige til erstatning . Jeg er ret sikker på, at kameraet vil blive okay, når jeg er forbundet til internettet og kan søge for bilister, fordi kun et par måneder gammel. MP3-afspilleren er jeg ikke så sikker på. Jeg har været på kreative hjemmeside, og jeg kan ikke finde noget, selv om jeg indrømmer, jeg er ikke den mest Savy af mennesker. Når jeg får internettet foregår på den nye pc, vil det være i stand til at søge på internet for nye drivere til mig? MP3-afspiller er over 18 måneder gamle og kreativ støtte er minimal nu.

Tak så meget for at svare - det er meget frustrerende!

B
Old 17 juli 2007, 15:09
Administrator Gruppen

Første ting er at få internet i gang, det gør om fastsættelse af de andre problemer meget lettere.

Som for MP3-afspiller, hvis den kun vil arbejde med Creatives software, så medmindre de frigiver en driver / software til at løse det problem, du sidder fast.

Chancer er, om det er 18 måneder gamle, har de ingen interesse i at gøre det, Vista kompatibilitetsproblemer er en 'nødt til at købe ny hardware for at fremme it-sektoren penge spinner, er ethvert selskab indkassere i.
Old 17 juli 2007, 15:11
Administrator Gruppen

Der er ingen skade på blot sætte disse anordninger i og se, om Vista understøtter dem ud af kassen, hvis de nægter at arbejde går online for at de fremstiller hjemmesider, hvis du stadig har ramt en mur erstatte punktet.

Da jeg opgraderede jeg var nødt til at ændre min printer, et digitalt kamera og lydkort.
Old 17 juli 2007, 15:18
Ny Medlem Gruppen

Nej - prøvede bare sætte dem i alt, og ingenting. Det er vel min egen skyld for ikke at gøre min forskning første, men jeg er virkelig hugges - og jeg tvivler på jeg vil få nogen glæde af Creative - alle deres forum rettelser til kompatibilitetsproblemer er for langt nyere hardware end min.

Hvis jeg vender tilbage computeren til fabriksindstillingerne, og kassen er det op vil de tage det tilbage, tror du? Jeg er slet ikke tilfreds med det, og jeg vil hellere have en mere grundlæggende model, som jeg kunne bruge min ydre enheder på.

B
Old 17 juli 2007, 15:23
Administrator Gruppen

Returnere det ville være ned til den virksomhed, du har købt den fra, hvis det er blevet brugt og ikke er defekt så ville jeg ikke holde vejret.

Som for at få en ældre maskine, du ville have til at gå brugte som XP ikke sælges på nye maskiner længere (eller de er svære at finde).

En mulig løsning ville være at købe XP til 60 ulige quid og læg det på den nye maskine, men hvis du ikke kan gøre det selv, vil det sikkert være billigere at erstatte MP3-afspiller osv.

Ked af at være barer af alt dette dårlige nyheder. :)
Old 17 juli 2007, 15:34
Ny Medlem Gruppen

Jeg havde en følelse, du ville sige, at - laptop har været på vej ud i et stykke tid, og jeg havde ikke rigtig lyst vista fordi jeg havde en fornemmelse af dette kan ske. Jeg kunne ikke finde finde en ny maskine med XP på den nogen steder.
Løsning for tiden har været at køre smadret laptop med ny skærm til internet-og MP3 - masser af bytte rundt med kabler, men det vil gøre, indtil jeg det nye modem dukker op, og jeg beslutter, hvis jeg ønsker at opgradere MP3.
Endnu en gang tak for alle jeres hjælp.

Off topic - men vil gerne vide, hvis du kendte nogen artikler om tv-tuner? Jeg har et par af kundeemner, men ingen idé om, hvad de skal gøre med dem. Jeg behøver ikke at placere computeren i nærheden af et tv-ariel gør jeg? I'm antages det vil samle noget op, når jeg får den intenet hen?
Old 17 juli 2007, 15:38
Administrator Gruppen

En PC TV-tuner virker meget det samme en normal man gør.

Med en bærbar Ariel på analoge du vil få nogle kanaler, de fleste vil være dårlig kvalitet.

Hvis dens en digital tuner, så du får brug for en ordentlig hus Ariel.
Old 17 juli 2007, 15:40
Ny Medlem Gruppen

Tak igen makker, du har været stor.
B
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvor god er Windows 7? Vil det have Enhver kompatibilitetsproblemer fra Vista eller XP? Theresonly1 Windows-operativsystemer 4 22 april 2009 01:03
Vista 32 og 64 spil kompatibilitet liste - medlem støttet cheesepuff PC & Console Gaming 32 26. sep 2008 12:31
Vista Problemer antbann Windows-operativsystemer 4 31 marts 2008 04:38
Forenelighed af Clubbox med Windows Vista germaine580 General Software Chat 1 15 februar 2008 05:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.