![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen juuri tänään saanut uuden tietokone - oli erittäin tyytyväinen minun laptop käynnissä XP, mutta näyttö kuoli, ja sitä ei kannata vahvistamista niin nyt uuden tietokoneen jatkuva Näköala, jota minulla ei ole kokemusta. Minulla on Creative Zen Micro 6 g ja haluan käyttää Creative Media Source kanssa - en saa sitä ladattu ylös. Yrittänyt asentaa sitä muutaman kerran, ja se vain ei tunnusta pelaaja. En ole yhdistetty Internetin uusi vielä, koska se tapa tunnistaa modeemia, ja olen myös ongelmia minun digitaalikamera. En ole edes kokeillut tulostimen vielä. Onko kellään mitään vinkkejä? En fancy ostaa kaikki uudet oheislaitteet, kun en halua tai tarvitse niitä, ja olen taipuvainen vain ottaa verisen tietokoneen takaisin ja yritä saada jotain XP. Kiitos Blackbird |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa Vista ... : font
Mielestäni kameran ja tulostimen pitäisi toimia Vistan esiasennettuna kuljettajat, kytke niitä ja nähdä. Kuten MP3-soittimen vierailun mainosta sivuilla, pelaaja voi asettaa avulla Vistas myös kuljettajien ja ehkä sitten voi lisätä kappaleita käsin, mutta jos haluat käyttää Creative MediaSource-ohjelmisto tarvitset päivitetyn version. Sama Modeemiohjaimet, tai kokeile soittamalla ISP saada uudet ajurit CD, voit lajitella kuljettaja / ohjelmisto-ongelmat kautta valmistajien verkkosivuilla jälkeen. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Modeemi on vanha, ja olen jo tutkinut, että - ei päivitetyt ajurit joten olen tilannut uuden minun ISP - välitä siitä, koska, kuten sanoin, se oli vanha muutenkin ja tarvittaessa korvaa . Olen melko varma, että kamera on kunnossa, kun olen yhteydessä Internetiin ja etsiä ohjaimia, koska se vain pari kuukautta vanha. MP3-soitin En ole niin varma siitä. Olen ollut mainokset sivuilla ja en löydä mitään, vaikka myönnän, en ole kaikkein kotonaan ihmisiä. Kun saan internetin käynnissä uuden tietokoneen se voi etsiä internetin uusia ajureita minulle? MP3-soitin on yli 18 kuukauden ikäisille ja luovan tuki on vähäistä nyt. Kiitoksia paljon vastaamisen - Tämä on hyvin turhauttavaa! B |
|
| |||
| |||
| Ensimmäinen asia on saada Internet menossa, se tekee vahvistamisesta muita ongelmia paljon helpompaa. Kuten MP3-soittimen, jos se toimii vain mainoksista ohjelmistojen sitten jos ne vapauta kuljettajaa / ohjelmisto korjata ongelman olet jumissa. Mahdollisuudet ovat, jos se on 18 kuukautta vanha heillä ei ole kiinnostusta tehdä niin, Vista-yhteensopivuus asiat ovat "tarvitse ostaa uusia laitteita edelleen tietotekniikka-alan rahoja kiekkoa, jokainen yritys on lunastettaessa sisään |
|
| |||
| |||
| Ei haittaa vain kytkemällä näitä laitteita ja nähdä, jos Vista tukee heitä ulos laatikosta, jos he kieltäytyvät tekemästä työtä mennä linjalla valmistaa sivustot, jos vielä osui seinään korvata tuote. ![]() Kun olen päivittänyt minun täytyi muuttaa tulostimen, digikameran ja äänikortti. |
|
| |||
| |||
| No - yritti vain kytkemällä niitä liikaa, eikä mikään. Oletan, että on oma vika, ei tee minun tutkimuksen ensimmäinen, mutta olen todella hakata pois - ja epäilen, aion saada mitään iloa pois Creative - kaikki foorumi korjaukset yhteensopivuusongelmat ovat paljon uudempia laitteiston kuin minun. Jos palaan tietokoneen tehdasasetuksiin ja laatikko sen ylös he ottaa sen takaisin, luulet? En ole lainkaan tyytyväinen siihen, ja olisin mieluummin enemmän perusmalli, että voisin käyttää minun oheislaitteita. B |
|
| |||
| |||
| Palauttamalla se olisi alas yrityksen ostit sen, jos se on käytetty, eikä se ole viallinen niin en pidätä hengitystä. Mitä saada vanhempi kone sinun pitäisi mennä toinen käsi koska XP ei myydä uusia koneita enää (tai niitä on vaikea löytää). Yksi mahdollinen ratkaisu olisi ostaa XP 60 outoa mällin ja laita se uusi kone, mutta jos et voi tehdä sitä itse olisi luultavasti halvempaa korvata MP3-soittimen jne. Anteeksi olla Baarit kaiken tämän huonoja uutisia. :) |
|
| |||
| |||
| Minulla oli sellainen tunne, olit sanonut, että - kannettava tietokone on matkalla ulos taas, enkä todellakaan halua Vista, koska minulla oli tunne, tämä voi tapahtua. I couldn't find löytää uusi kone XP sitä missä tahansa. Ratkaisua ei toistaiseksi ole ollut suorittaa rätti kannettava uusia seurata internetin ja MP3 - paljon vaihtava noin kaapeleiden kanssa, mutta se on siihen asti, kunnes olen uusi modeemi kääntyy ylös ja päätän, jos haluan päivittää MP3. Kiitos vielä kerran kaikille apua. Off topic - mutta vain ihme, jos tietäisit mitään artikkeleita TV-viritin? Minulla on pari johtaa, mutta ei ole aavistustakaan, mitä tehdä niiden kanssa. En tarvitse sulauttaa tietokoneen lähelle televisiota Ariel teen? Olen jos se tulee hakemaan jotakin vialla, kun saan Intenet menossa? |
|
| |||
| |||
| PC-TV-viritin toimii pitkälti samalla normaali yksi ei. Kanssa kannettava Ariel analogisissa saat jotkut kanavat, useimmat ovat huonolaatuisia. Jos sen digitaalinen viritin sinun on asianmukaista talon Ariel. |
|
| |||
| |||
| Kiitoksia jälleen apulainen, olet ollut suuri. B |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka hyvä on Windows 7? Sillä tule olemaan mitään Compatibility kysymyksiä Vista tai XP: ssä? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 22. Huhtikuu 2009 01:03 |
| Vista 32 ja 64 pelin yhteensopivuus lista - jäsen tukee | cheesepuff | PC & Console Gaming | 32 | 26. Sep 2008 12:31 |
| Vista-ongelmat | antbann | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 31. Maaliskuu 2008 04:38 |
| Yhteensopivuutta Clubbox Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15th Feb 2008 05:53 |
| Thread Tools | |
| |